Rime vyjde už v květnu a má nový trailer
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Rime vyjde už v květnu a má nový trailer

Rime vyjde už v květnu a má nový trailer

Jiří Bigas

Jiří Bigas

4. 1. 2017 09:32 3
Reklama

Už v polovině prosince jsme psali, že původně PS4 exkluzivní pohádkové dobrodružství Rime vyjde také na PC, Xbox One a Switch od Nintenda. Vyplynulo to brazilské ratingové databáze. Nyní informaci potvrdili samotní vývojáři ze španělského studia Tequila Works.

Open world logické plošinovka od autorů netradičního survival hororu Deadlight vyjde už v květnu a dočkala se rovněž nového traileru. Čerstvé informace přinesl sever IGN a jde o první záběry od srpna 2014. Je určitě povzbudivé, že komplikace během vývoje a střídaní na postu vydavatele se nestalo titulu osudným. A drtivé většině hráčů musí udělat radost i skutečnost, že se Rime neomezí na jedinou platformu.

Vidět novinku po takové době opět v pohybu je skvělé a my jen pevně doufáme, že neztratila nic ze svého kouzla, kterým překvapila při svém odhalení. Jak už jsme psali dříve, hru pohání Unreal Engine 4 a původně ji měla vydávat Sony. Akční adventura s logickými pasážemi a hádankami svou stylizací trochu připomíná ICO, Journey nebo Wind Wakera. V poslední době je ale přirovnávána také k loňským počinům The Last Guardian a The Witness.

V srpnu Rime našlo nové vydavatele. Tím se staly společnosti Grey Box a Six Foot. Práva na hru získali její vývojáři ze studia Tequila Works nazpět od Sony už letos na jaře. Autoři Rime sídlí v Madridu, studio založené v roce 2009 tvoří bývalí zaměstnanci Blizzardu, Sony nebo Pyro.

Vydavatelem hry mohl být také Microsoft, tuto šanci si však nechal uniknout. Rime zřejmě podcenil. Phil Spencer posléze přiznal, že to byla chyba. Z nějakého důvodu podle všeho ale ani spolupráce se Sony nebyla bezproblémová.

Titul se poprvé představil veřejnosti v srpnu 2013 na Gamescomu coby PS4 exkluzivita. Chopíte se v něm chlapce, jehož úkolem je utéct z tajuplného ostrova. Vývojáři hru popisují jako logické dobrodružství. Jestliže máme uspět v naší snaze uniknout z pobřeží, kde jsme ztroskotali, budeme muset využívat při řešení hádanek světlo, zvuk, perspektivu a dokonce i čas. Podobu hry inspirovaly středomořské oblasti.

IGN má během ledna ještě přinést další materiály přímo od vývojářů. Dozvědět bychom se údajně měli i to, proč se rozešli se Sony.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama