Konec rebootu Lary Croft měl být temnější
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Konec rebootu Lary Croft měl být temnější

Konec rebootu Lary Croft měl být temnější

David Plecháček

David Plecháček

18. 1. 2017 12:27 11
Reklama

Před nedávnem jsme psali o tom, že se s nově pojatou sérií Tomb Raider rozloučila její scénáristka, dcera světoznámého Terryho Pratchetta, Rhianna Pratchett. V rozhovoru pro britský Eurogamer s odstupem několika dní popisuje detaily, jaká rebootovaná Lara měla původně být a jak měla skončit.

Pokud si celou sérii nechávate na později, ačkoliv její první díl vyšel na sklonku minulé generace a na tu současnou zavítal jen díky speciální edici, tak raději zamiřte někam jinam. Scénáristka sice neříká nic tak šokujícího, přesto by vás informace, které budou k přečtení níže, mohly připravit o kus celého zážitku.

Netřeba připomínat, že nová Lara je mnohem naturalističtější. Nepřátelé se s ní příliš nemažou a osud také ne. Původně byl celý scénář ale ještě mnohem temnější, neřku-li martinovský. „První díl měl mít mnohem temnější konec, který by ještě více umocňoval téma obětování a lidských ztrát,“ říká Pratchettová. Jenže do všeho zasáhli testeři, kteří na Rhiannu tlačili, ať konec změní, neboť už v celém průběhu zemře příliš postav, a tak když se konečně dostali na konec, vyvolalo to v nich akorát tak deprese.

„Když jsem měla napsanou první verzi scénáře, příliš smrtí v něm nebylo. Když ale do příběhu zapojíte přízrak její všudypřítomnosti, jeho vyznění se kompletně změní. Dávalo to větší smysl, když se kolem hráčů objevovali tolik různých zabití a smrtí,“ přiznává s odstupem. Díky zmíněným testerům ale za pět minut dvanáct konec přepsala, ačkoliv celého motivu se zcela nezbavila a použila jej ve druhém dílu.

Důležitou událostí titulu z roku 2013 bylo, když Lara vůbec poprvé někoho zavraždila. „Ráda bych našla nějaké elegantnější řešení, jak někoho poprvé zabít,“ říká Pratchettová. „Bylo by lepší, kdybychom více přemýšleli o tom, jak se s danou situací vypořádat. Možná by bývalo lepší, kdyby zahodila zbraň z útesu dolů. Bylo by to v souladu s tím, jak se postavy chovají. Možná byste byli jako hráči trochu naštvaní, ale zároveň byste měli pocit, že je to částečně OK, protože takhle se Lara chová a je to pro ní přirozené,“ dodává.

Scénáristka by preferovala, kdyby se Lara od této chvíle chovala jinak než ve hře a kdyby se více plížila a využívala nalezený luk, až do chvíle, kdy by sama poznala, že zvednout zbraň je pro její přežití nezbytné. „Byla bych radši za to, než aby se to v té samé scéně zvrtlo v bum, bum, bum,“ říká závěrem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama