Vývoj FF XV zaplacen hned v den vydání
Na Final Fantasy XV se čekalo dlouho. Skutečně hodně dlouho. Dokonce tak dlouho, že hra mezi tím změnila i číslovku. Vývoj započal v roce 2006, hra měla původně být spin-offem série s názvem Final Fantasy Versus XIII. Nakonec se ale právě tenhle titul stal onou pověstnou výjimkou, která potvrdila pravidlo o tom, že dlouho vyvíjené hry končívají špatně. Final Fantasy XV si u nás i v zahraničí vysloužila od kritiků velmi pozitivní hodnocení a ani hráči v roli zákazníků ji nenechali ve štychu.
Vydavatelství Square Enix se již v minulosti pochlubilo informací, že během prvních dvou dnů od vydání stačila hra prodat více než pět milionů kusů. Šéf vývoje Hadžime Tabata se však nyní webu Dualshockers pochlubil s ještě zajímavějším údajem. Potvrdil totiž nejen to, že už si na sebe hra stačila vydělat, doplnil navíc, že to stihla hned v první den prodejů. A tomu tedy říkáme úspěch.
Ačkoli Square Enix svůj hospodářský výsledek zveřejní až v dubnu, již minulý měsíc jsme se dozvěděli, že prodeje Final Fantasy XV už stačily překonat hranici šesti milionů. Titul se stal nejrychleji prodávaným dílem série a vývojáři chtějí tento trend ještě podpořit. Hru čeká pravidelný přísun nového obsahu, na němž aktuálně stále pracuje zhruba 70 % členů vývojářského týmu. Nutno dodat, že kromě placených DLC se dočkáme i těch zdarma.
Prvního updatu bychom se měli dočkat 21. února. Poskytne podporu PlayStation 4 Pro, zvýší maximální dosažitelnou úroveň a 120 a přidá časově omezené lovecké úkoly. O měsíc později pak do hry přibude 13. kapitola, která rozšíří příběh hry. Fanoušci se také mohou na další příběhové části s názvem Episode Gladiolus a Episode Prompto, které byly nedávno představeny novým trailerem. Vývojáři také pracují na prototypu, díky němuž byste s ústředním vozidlem Regalia mohli jezdit i mimo vyznačené cesty.