Vývojáři Horizonu představují hrdinku
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývojáři Horizonu představují hrdinku

Vývojáři Horizonu představují hrdinku

Pavel Makal

Pavel Makal

13. 2. 2017 16:13 6
Reklama

Horizon: Zero Dawn je pro mnohé majitele konzole PlayStation 4 jedním z nejočekávanějších titulů letošního roku. A musíme přiznat, že i my jsme hodně zvědavi, jak moc se nizozemskému studiu Guerilla Games podaří přechod od lineárních stříleček série Killzone k masivnímu, živoucímu otevřenému světu Horizonu. V novém vývojářském deníčku na PlayStation Blogu vývojáři hovoří o tvorbě hlavní hrdinky hry, zrzky Aloy.

„Na počátečních konceptech byla mladá lovkyně s rudými vlasy. A jeden konkrétní obrázek ji zabírá sedící na kopci s pohledem upřeným do údolí s prastarými ruinami. Bylo to, jako by z toho obrazu vystoupila a sama se přihlásila o hlavní roli v této hře,“ říká hlavní scénárista John Gonzales. Dá se tedy říci, že, podobně jako v případě mnoha dalších postav, které se staly ikonami herního průmyslu, nebyla Aloy vytvořena, ale objevena.

I přesto, že se Horizon ještě ani nedostal do obchodů a o hře samotné víme teprve od června 2015, Aloy už si získala i značnou popularitu v cosplay komunitě. Nejde jen o hlavní postavu hry, vývojáři z Guerilla Games ji vnímají jako jeden za tří pilířů, na kterých Horizon: Zero Dawn stojí. Dalšími dvěma jsou pak krásná a bohatá příroda a samozřejmě i mechaničtí tvorové, kteří se po světě prohánějí.

Na počátku projektu vývojáři ještě nevěděli, jaká pravidla hra nastaví, na zmíněných pilířích hodně záleželo. Okamžitě bylo jasné, že Aloy musí být pružná a sebejistá, bojový systém a stealth mechanismy nesměly mít jedinou chybičku. Pro osobnost je také velice zásadní hlas. Ten Aloy propůjčila herečka Ashly Burch, několikanásobně nominovaná na ceny Emmy a BAFTA. Vývojáři si pochvalují, že v Ashly našli hlas, který potrhuje tři hlavní kvality hlavní hrdinky.

„Předně je to její neuvěřitelná tvrdost a odvaha, která okamžitě okolí ukáže, aby si s Aloy nikdo nezahrával. Následně je to ale i její inteligence a mazanost. Třetím, rovněž nepostradatelným aspektem je pk její zranitelnost a špatné zážitky z dospívání, kdy přežívala na okraji kmenového společenství.

Kromě hlasu a charakteristik, které Aloy poskytli tvůrci, to ale bude i samotný hráč, který dotvoří její charakter. V průběhu vzpomínkových flashbacků budete mít na výběr z několika rozhodnutí, které vám pomohou určit, jaká zrovna vaše Aloy vlastně je. Autoři hry si slibují, že samotná hlavní postava bude jednou z nejsilnějších vzpomínek, jaké si hráči z Horizonu odnesou. Ambice jim rozhodně nechybí a o své hrdince hovoří v superlativech. My se o jejích kvalitách budeme moci přesvědčit už 1. března.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama