Autor Tekkenu hledá podobnosti s For Honor
V recenzích For Honor a dalších ohlasech se opakovaně zmiňuje, že nová historická akce od Ubisoftu leckomu připomíná spíše bojovku a v soubojích jeden na jednoho je také nejsilnější. Potvrzují to i slova dlouholetého producenta série Tekken, kterým je Kacuhiro Harada.
Kacuhiro Harada je velká legenda a jeho jméno je pojmem mezi autory bojovek. Od roku 1994 dělá na sérii Tekken, ale pomáhal i se Soul Caliburem, Street Fighter X Tekken, PlayStation All-Stars Battle Royale nebo Pokkén Tournament. Harada se sešel s producentem For Honor, kterým je Jason Vandenberghe. Oba si pak v šestiminutovém videu od Ubisoftu o nové historické šermovačce podebatovali.
I když For Honor nabízí svobodu pohybu, hromadné bitvy a odlišnou perspektivu, jde v mnoha směrech o evoluci tradiční bojovky. A to vyplývá i ze slov Harady. Kdo je povolanější něco takového říct? I když se zpočátku podle svých slov obával, že situace na bojišti bude s tolika postavami chaotická, oceňuje, jak se lze zaměřit na souboje jeden na jednoho.
Řeč se stočí i k tomu, jak změna perspektivy oproti klasickým bojovkám znamenala nutnost najít alternativní způsob, jak hráči umožnit lépe číst pohyby nepřítele a odhadnout, co udělá. K tomu samozřejmě slouží virtuální růžice. Harada nejčastěji připodobňuje styčné prvky For Honor a tradičních bojovek ve vztahu k duelům, což je pochopitelné. Ale jeho poznámky k ovládání a specifikům žánru jsou rozhodně zajímavé bez ohledu na to, že jde o reklamní přátelský pokec, od nějž nelze čekat žádnou kritiku.