Horizon a Zelda na špici žebříčku prodejů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Horizon a Zelda na špici žebříčku prodejů

Horizon a Zelda na špici žebříčku prodejů

Pavel Makal

Pavel Makal

6. 3. 2017 13:31
Reklama

V uplynulém týdnu se na pulty obchodů dostaly hned dvě hry, které jsme vyhlíželi s nemalými očekáváními. Obě nabízejí masivní otevřený svět, hodný prozkoumávání, ale zatímco ta první vyšla na již velice dobře zavedenou platformu, ta druhá by mohla, nebo spíše měla, dopomoci k úspěchu platformě zcela nové.

Řeč je samozřejmě o Horizon Zero Dawn pro PlayStation 4 a The Legend of Zelda: Breath of the Wild pro zbrusu novou konzoli Nintendo Switch a pomalu zapomenuté Wii U. Na srovnání obou her po stránce kvality je ještě brzy, Horizon v naší recenzi dopadl báječně, Zelda si své textové hodnocení teprve odbyde v následujících dnech. Už nyní ale víme, jak se spolu obě hry popasovaly v prodejích za první týden.

Z informací serveru GFK Chart Track již nyní víme, že vítězem v britském žebříčku nejprodávanějších her za minulý týden je Horizon. Ačkoli tento fakt může plynout i z toho, že měl před Zeldou dvoudenní náskok, úspěch hry to nijak neumenšuje, protože se jedná o nejsilnější start letošního roku a pro Sony je to nejúspěšnější launch od vydání Uncharted 4.

Breath of The Wild mezi tím okupuje skvělou druhou příčku. Hra zaujímá 75% podíl všech prodaných titulů na Nintendo Switch. Co se týče podílu mezi platformami, 78 % kusů nové Zeldy se prodalo právě na Switch, zatímco 22 % si zakoupili majitelé staršího Wii U. Breath of the Wild je třetím nejsilnějším launchem v historii série The Legend of Zelda, před ním jsou jen díly Wind Waker a Twilight Princess.

I další hry pro Switch se probojovaly do žebříčku Top 10 prodaných kusů na britském trhu. Hned čtvrtou příčku získal soubor miniher 1-2-Swich, na sedmé příčce za For Honor a FIFA 17 se nachází Super Bomberman R. První desítku pak uzavírají tituly Rocket League, Sniper Elite 4 a Battlefield 1. Call of Duty: Infinite Warfare se již na vrcholových pozicích nedrží. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama