Nové detaily o remaku Final Fantasy VII
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nové detaily o remaku Final Fantasy VII

Nové detaily o remaku Final Fantasy VII

Pavel Makal

Pavel Makal

10. 3. 2017 09:19 1
Reklama

Final Fantasy VII patří mezi ty nejlepší a fanoušky nejmilovanější tituly herní historie. Oznámení remaku na předloňské E3 se tedy setkalo s bouřlivým nadšením. Bohužel je ale i po dvou letech informací poskrovnu a zatím není vůbec jasné, kdy přesně hra spatří světlo světa. Zatím poslední konkrétnější zprávy hovořily o tom, že remake nebude obsahovat tahové souboje. Nyní v magazínu Famitsu vyšel rozhovor se šéfem vývoje Tecujou Nomurou, který poskytl několik dalších střípků informací.

Nomura se mimo jiné vyjádřil i k jednomu ze screenshotů, na němž se hlavní hrdina Cloud schovává za překážkou. Vysvětlil, že v příběhu jsou i stealth pasáže, kdy se hráč nebude moci jen tak procházet po lokaci všem na očích: „Původní verze měla náhodná setkání a tato metoda dost spoléhala na hráčovu představivost. Tento titul je zcela plynulý a vy přesně vidíte trasu, po které se pohybujete, takže jsme krytí přidali z důvodu realismu.“

Nomura říká, že nová verze hráčům umožní různé způsoby, jak se se souboji vypořádat. Můžete se kolem nepřátel proplížit, schovat se v krytu a hlídku odstranit granátem, nebo prostě přiběhnout a situaci vyřešit postaru, ručně. Váš společník Barret se může krýt také a střelci mají podle Nomury jeden zvláštní prvek který krytí využívá. Zatím se o něm však nesmí mluvit.  

Další screenshot, ke kterému se Nomura vyjádřil, obsahoval záběr z bitvy s Guard Scorpionem. Rozlehlejší bitevní pole umožňuje hráčům efektivně přepínat mezi Cloudem a Barretem. „Pokud je například nepřítel v pozici, kam na něj Cloud nemůže, je výhodnější využít Barreta. Hře to dodává strategický rozměr. Guard Scorpion v průběhu boje několikrát změní svůj režim a hráče překvapí chováním, které v původní hře nebylo k vidění,“ dodává Nomura.Ve hře také bude možno ničit části okolního prostředí, a dokonce i nepřátel. To využijete například v souboji se zmiňovaným Scorpionem, kterého můžete znehybnit vyřazením nohou z provozu. 

A jak dlouho budeme na hru ještě čekat? Letos uplyne 20 let od vydání originálu a vydání remaku by tedy mohlo být pěknou oslavou jubilea. Nomura tvrdí, že vývojářský tým potřebuje ještě trochu času na posílení a vycizelování herních mechanismů. Co ale znamená ona „trocha času“, to je ještě pořád ve hvězdách.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama