Shadow of War napraví chyby prvního dílu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Shadow of War napraví chyby prvního dílu

Shadow of War napraví chyby prvního dílu

Pavel Makal

Pavel Makal

7. 4. 2017 10:17 11
Reklama

Middle-earth: Shadow of Mordor z roku 2014 je velice povedeným titulem. Dokonce tak moc, že si v naší anketě Invaze vysloužil titul Hra roku. Při pohledu zpět je ale patrné, že když vyprchá okouzlení z originálního systému Nemesis a zábavných soubojů s hordami orků, rozhodně má hra své rezervy. Její pokračování by ale nedostatky, pramenící zejména ze slabého podání příběhu, chtělo odstranit.

V aktuálním čísle magazínu Edge se na toto téma rozpovídal výtvarný šéf Monolith Productions Michael de Plater. Dle jeho slov jsou si vývojáři velmi dobře vědomi toho, co v prvním díle fungovalo dobře a co ne. Podle něj bude pokračování s podtitulem Shadow of War naplněním tvůrčí vize, kterou chtělo studio realizovat už v původní hře:

„To, co fungovalo, byl Nemesis systém a souboje. Naopak příliš spokojeni jsme nebyli s rozměrem a vyzněním příběhu, a protože jsme se tak moc zaměřovali na boj, po čase se dostavila rutina. Myslím, že pokračování to mají často jednodušší. Věci jsou tak komplexní a těžké, že v případě prvního dílu necháte spoustu věcí na stole. Druhý díl je často plnou realizací vize a nápadů, které jste měli v hlavě.“

De Plater také blíže popsal vylepšení, kterých se v pokračování dočká již zmíněný systém Nemesis. Popsal to na příkladu prvního dílu, v němž měli někteří orkové speciální vlastnost jménem Humiliator, která měla hráče pořádně ponížit. Když vás ork porazil v souboji, neuštědřil hlavnímu hrdinovi poslední ránu a prostě odešel. Nyní s touto vlastností budou vývojáři zacházet mnohem praktičtěji a využijí ji pro menší příběhové momenty. Pokud například budete umírat příliš často, je možné, že vás v kritické situaci zachrání nějaký spojenec.

Druhý díl Middle-earth má být ve všech ohledech větší a vybroušenější. Kromě propracovanějšího příběhu si vývojáři dají více záležet i na RPG systému a lootu. Hlavní protagonista Talion a jeho přízračný společník Celebrimbor budou tentokrát putovat až za hranice Mordoru a utkají se se samotným černokněžným králem z Angmaru. Hra vychází 25. srpna na PC, PS4 a Xbox One.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama