World of Tanks tu budou ještě dlouho
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka World of Tanks tu budou ještě dlouho

World of Tanks tu budou ještě dlouho

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

7. 4. 2017 13:51 9
Reklama

CEO společnosti Wargaming se nechal v rozhovoru pro magazín Polygon slyšet o tom, jaké mají v týmu plány se značkou World of Tanks i s těmi dalšími. Nejslavnější počin z portfolia společnosti v minulosti prošel i těžším obdobím, nyní se však těší dobrému zdraví a Victor Kislyi tak avizuje, že World of Tanks tu s námi může být i celé naše hráčské kariéry.

Victor Kislyi přiznal, že v minulosti měli ve Wargamingu a s World of Tanks problémy, za něž si prý navíc mohou sami. V minulosti a zejména při vydání aktualizace jménem Rubicon totiž tento tým komunitě takřka nenaslouchal, což vedlo k vlně nevole a následně se tedy muselo něco nutně stát, jinak mohlo být zle.

Tehdy došlo na zásadní obměnu týmu a do předtím takřka ryze běloruského týmu (který prý navíc ani nedokázal plynně komunikovat anglicky) dorazilo množství zahraničních vývojářů. Dveře týmu se tím zásadně otevřely a Wargaming se zpřístupnil i z pohledu komunikace a spolupráce s komunitou.

Do té doby si zkrátka v týmu mysleli, že vědí vše, jenže nevěděli. A stejně tak se Victor Kislyi přiznává k podobným problémům i s ostatními značkami Wargamingu, tedy s World of Warplanes as World of Warships. Kislyi totiž zadal vyrobit klony hry s tanky, akorát s odlišnou válečnou mašinérií. To se samozřejmě nevyplatilo a opět musel nastat prudký obrat v přístupu, jenž má dnes podobu takřka absolutní volnosti jednotlivých týmů.

Všechny tyto kroky následně vedly k vřelejšímu přijetí komunity a k lepším reakcím, jež jsou údajně vidět i cítit. Sám Victor Kislyi tak hraje World of Tanks se svým reálným jménem, a zatímco před rokem či dvěma dostával spíše nadávky, tak v poslední době to jsou zejména slova díků.

To lze samozřejmě vnímat jako znamení toho, že tým zřejmě vykročil správným směrem a vývoj hry tak může vesele pokračovat. Tím dalším milníkem by měl být tento rok zcela přepracovaný grafický engine, který hru posune do moderní doby a opět tím prodlouží její životnost, a to pravděpodobně někdy okolo srpna. Jak to dopadne a zda bude komunita hru přijímat i nadále, to ukáže až čas.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama