Nex Machina odhaluje systém sezón

15. duben 2017 19:13 / konfrst.jan@gmail.com / Novinky / Diskuze (0)

Pohled do zákulisí vývoje akčního titulu Nex Machina od tvůrců Alienation a launchové akce PS4 Resogun odhaluje zákonitosti jejich nového a letos vycházejícího titulu. Nex Machina přijde tento rok na PS4 i na PC a dorazí se třemi významnými novinkami – se systémem časově omezených sezón, s principem proměnlivých výzev a s možností přehrávat si úspěchy ostatních hráčů.

S nápadem sezón jde o snahu přinést do hry významnější kompetitivní složku, a to ve formě časově ohraničených úseků. Ty mohou trvat týdny až měsíce a přinesou možnost zisku zkušenostních bodů, takzvaných sezónních mincí a umístění v online žebříčcích. Zároveň tyto takzvané sezóny slibují přinést odlišné výzvy a nadále tím prověřit specifické zkušenosti hráčů.

Jedna hra může přinést až dvojnásobné tempo, zatímco ta následující pak může představit pomstychtivé nepřátele.

Ony výzvy přitom mají být poskládány vždy individuálně a tak, aby pokaždé přinesly alespoň trochu odlišný zážitek. Jedna hra tedy kupříkladu může přinést až dvojnásobné tempo, zatímco ta následující pak může představit pomstychtivé nepřátele, kteří po vlastní smrti nechávají na bojišti zjevit sadu smrtících projektilů. Ideou je přitom maximální reaktivita a stále se měnící výzva i celkový charakter hry.

A konečně systém sledování výkonů ostatních hráčů spočívá v tom, že si hráči budou moci z online žebříčků prohlédnout hru ostatních úspěšných hráčů a pokusit se pochytit to, proč byli vlastně tolik úspěšní. Všechny v online žebříčku zapsané rekordy přitom slibují být nahrané tímto způsobem a žádný nejlepší průchod hrou by tedy neměl nikdy zůstat utajený. Snahou je zde tedy zřejmě to, aby se hráči mohli učit i jeden od druhého.

Více se už ale můžete dočíst na příspěvku na blogu PlayStation a stejně tak si můžete prohlédnout i níže přiložené video, jež všechny tyto principy ukazuje pěkně v akci i s doprovodným komentářem a které zároveň ukazuje skutečně explozivní charakter hry. Ten tímto nadále pokračuje v trendu nastaveném již více než tři roky starým Resogunem.

Zdroj: Destructoid, PlayStation Blog US

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!