Kdybyste znali velikost světa, zničilo by to iluzi
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Kdybyste znali velikost světa, zničilo by to iluzi

Kdybyste znali velikost světa, zničilo by to iluzi

Jiří Bigas

Jiří Bigas

19. 4. 2017 10:22 7
Reklama

Vývojáři z nizozemského studia Guerrilla Games vysvětlili, proč nechtěli před vydáním open world akce Horizon Zero Dawn prozradit přesnou velikost virtuálního světa. "Kdyby hráči věděli, jak je ve skutečnosti velký, byli by zklamaní," prohlásil Jan-Bart van Beek.

I když Horizon nabízí obří unikátní svět, jeho vývojáři se vždy bránili prozradit, jak přesně je velký. Jak podotýká GamingBolt, hráči považují velikost světa za jednu z předností hry, což potvrzuje i Pavel, který si ze hry odnesl stejný pocit. Nabízí se tedy otázka, proč by mělo autorům vadit odhalit jeho velikost už před vydáním.

V novém dokumentu, který se objevil na kanálu vpro documentary na YouTube, to vysvětluje art director Guerrilla Games Jan-Bart van Beek. Vývojáři podle něj použili techniky, díky nimž svět a věci v něm vypadají větší, než ve skutečnosti jsou. Jde o iluzi, kterou hráč nemá prohlédnout.

"Všechno je menší. Když je hora vysoká 3 tisíce metrů, udělali jsme si vysokou 300 metrů," uvedl van Beek s tím, že hráč si to ale neuvědomí a svět mu připadá velký, větší, než ve skutečnosti je. Prozradit skutečnou velikost světa by tuto iluzi zničilo, podotýká vývojář. "Kdyby lidé věděli, jak velký ve skutečnosti je, byli by zklamaní," dodal.

Podle něj je lepší nechat hráče, aby si svět vychutnali, a pak jej teprve definovat čísly.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama