Kodžima popisuje práci na Death Stranding

30. duben 2017 16:24 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (5)

Snad každou novinku o chystaném titulu Death Stranding od studia Kojima Productions začínáme povzdechnutím, že nad rámec dvou trailerů a několika kryptických poznámek Hidea Kodžimy o hře nevíme zhola nic. Ani po té dnešní nejsme o moc moudřejší, můžeme si alespoň udělat lepší představu o tom, v jaké fázi se vývoj nyní nachází.

Hideo Kodžima se aktuálně účastní akce Tribeca Games Festival a jeho přednáška se samozřejmě věnovala hlavně novému hernímu projektu, který byl oznámen na loňské E3. Kodžima například prozradil, že roli hlavního protagonisty vytvořil Normanu Reedusovi přímo na míru. Podotkl, že málem prozradil hrdinovo jméno, nakonec se tak ale nestalo. Co se týče prvního traileru, Kodžima důrazně vyžadoval, aby v něm byl Reedus nahý. Až později chce hráčům představit rozličné druhy oblečení, účesů a vybavení, s nimiž se ve hře setkáme.

Slavný designér také hovořil o tom, že s živými herci začal pracovat zejména proto, že je to mnohem větší zábava a výsledek působí živěji. Práce s pouhými počítačem vymodelovanými postavami je sice mnohem předvídatelnější a výsledky přesně odpovídají Kodžimovým představám, to ale není něco, co designér preferuje. Díky zapojení živých herců se projekt může posunout tak, jak by ani on sám nečekal, a rozvést tím původní myšlenku.

Co se týče fáze, v níž se hra momentálně nachází, Kodžima zmínil, že Death Stranding už funguje na PlayStation 4, obecná zápletka je už hotova a tým momentálně testuje herní systémy, jednotlivá prostředí a postavy v enginu Decima vývojářů ze studia Guerilla Games. Kodžima také použil zajímavé přirovnání, když uvedl:

„Řekněme, že se Normanova postava prochází po New Yorku (a hra se neodehrává v New Yorku, je to jen příklad) a my zjišťujeme, co Decima dokáže, zda to, co s ní zvládneme vytvořit, skutečně vypadá jako New York, jestli je to ve správném měřítku a působí věrohodně. Řekněme, že se hrdina rozhodne jít do italské restaurace. Momentálně řešíme takové detaily, jako s kým se tam setká, co bude jíst, jaké je menu, o čem se bude mluvit a třeba jak vypadají stoly. To jsou obecně věci podobné těm, na nichž nyní pracujeme.“

Death Stranding se nejspíš opět objeví na letošní E3 a doufejme, že Kojima Productions se svým šéfem v čele již budou mít pro své fanoušky konkrétnější informace. Momentálně se stále řeší, zda se ve hře objeví i některé další známé tváře, kromě stále zmiňované Emmy Stone se spekuluje i o přítomnosti Stephanie Joosten, která ztvárnila roli Quiet v Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Zdroj: Dualshockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 2. 5. 2017 v 10.54

Zajímalo by mne, jestli pan Kojima o svém novém projektu mluví tak rád dobrovolně, a nebo mu to radí vydavatel. Kojima je určitě mistr marketingu. Jeho trailery a originální formy propagace (P.T., oznámení Phantom Pain) jsou pověstné, ale osobně bych si spíš přál vědět o jeho hře co nejméně a nechat se za ty dva až tři roky příjemně překvapit.

Nahlásit nevhodný obsah

20912174
The End napsal 1. 5. 2017 v 00.29

Tombaniero: NORMAN NORMAN NORMAN REEDUS :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20877091
Tombaniero napsal 30. 4. 2017 v 23.35

BONDI: Kdo že? Nějak sem nepostřehl o kom mluvíš.

Nahlásit nevhodný obsah

20912174
The End napsal 30. 4. 2017 v 19.05

Norman Reedus má velice zvláštní a veliké charisma.
Mne se Norman Reedus velice líbí.
Hrát videohru s Normanem, bude pro mne veliká událost. Normana mám rád už 7 let, a na to, že je Normanovy už 48 let, má vzhled mladého kluka.
A navíc,
Norman je vášnivý milovník motorek jako já ( RIDE WITH NORMAN REEDUS on AMC ) :-D
Takže, až si lidé myslí o chystaném Death Stranding cokoliv,
ale já si nenechám vymluvit svou obrovskou radost, okolo tohoto projektu :-D

...Už abych byl na E3,
a Hideo Kojima nám v LA ukázal gameplay s Normanem :-D

Editováno: 30. 04. 2017 v 19.30

Nahlásit nevhodný obsah