Scénář Detroitu má na dva tisíce stran
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Scénář Detroitu má na dva tisíce stran

Scénář Detroitu má na dva tisíce stran

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

15. 6. 2017 14:46 5
Reklama

David Cage už jednou o psaní scénářů ke hrám vyprávěl své a mluvil o tom jako o hotovém martyriu. Zároveň jde však o něco, co je nutné absolvovat pro maximální požitek hráče a pro to, aby daný titul chtěli sami hráči dokončit. Psaní kvalitního scénáře může dle Cage přitom trvat klidně i více než rok a k tomu nově v rámci letošní E3 dodává i další informace týkající se rozsahu poctivě větveného scénáře s řadou proměnných.

Zajímavé střípky informací zazněly mimo jiné v rozhovoru s Geoffem Keighleyem, který z Cage vyzískal řadu zajímavých fakt. Dozvědět se tak můžete kupříkladu to, že scénář hry zabírá na 2000 stran a že jen rok zabralo následné natáčení herců v různých scénách i situacích.

Vedle toho Cage mluví o postavách nových i o těch starých – loni na E3 jsme blíže poznali Caru a setkali se s Connorem, letos se s k nim přidal Marcus (kterého hraje Jesse Williams) a vyloženě zajímavě zní v souvislosti s postavami a jejich hereckými výkony zmínka o tom, že by příběh neměl být vyprávěn pouze za pomocí videí, ale i skrze samotné akce hráčů.

Jednotlivé a postavy sice mohou umřít, běh příběhu to však nijak nezastaví.

K tomu Cage rovněž slibuje komplexní volby s dopadem, což by ve finále mohlo znamenat i zajímavé situace ty, kdy jednotlivé postavy sice mohou umřít, běh příběhu to však nijak nezastaví, a to ani v případě úmrtí postav hlavních. Ty budou na výběr tři, všechny budou androidy a spolu s jejich individuálními příběhy pak bude možno vynechat klidně i celé větve příběhu, což opět slibuje být závislé pouze na volbách samotných hráčů.

To všechno samozřejmě zní zajímavě i ambiciózně zároveň, kvality hry však nejlépe prověří hráči sami, datum vydání však zatím stále neznáme a Cage na to konto jen dodává, že práce čeká tým ještě dostatek. Laťku si zkrátka nicméně vysoko a všechny aspekty musí dosahovat identických kvalit.

Kromě výše přiloženého videa pak můžete zavítat také na britský Gamesreactor, který přináší video a rozhovor vlastní. K tomu můžeme upozornit ještě na video přímo z produkce Sony, ve kterém si vytvořili ke hře vlastní reklamu a která mimo jiné poukazuje i na fakt, že všechny prezentované záběry pochází přímo ze hry a že na loňské E3 zveřejněná scéna s rukojmím je na aktuálním ročníku výstavy hratelná.

A na to konto se můžete podívat i na Zdeňkovy dojmy přímo z Los Angeles i na celkové video ukazující citovanou demoverzi v akci.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama