Ueda by některé věci v remaku Colossu změnil
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ueda by některé věci v remaku Colossu změnil

Ueda by některé věci v remaku Colossu změnil

David Plecháček

David Plecháček

30. 6. 2017 08:21 1
Reklama

O většině her z prezentace Sony na E3 jsme věděli předem, velkým překvapením ale bylo oznámení remaku Shadow of the Colossus. Pracuje na něm studio Bluepoint, tedy texaský tým, který se podepsal třeba pod Gravity Rush Remastered, ale především o kolekci Nathana Drakea pro PS4.

Fumito Ueda, dnes už legendární designér, z jehož hlavy Shadow of the Colossus pochází, ale do vývoje zapojený není. Můžeme s žertem dodat, že to je snad i dobře, vzpomeneme-li si na to, jak dlouho by vývoj remasteru trval, ale jeho neúčast mu nezabránila, aby se nepokusil výslednou podobu ovlivnit.

Jak? Napsal vývojářům dopis s popisem změn, které by chtěl do remasteru implementovat. „Vyjádřil jsem, co bych rád změnil, ale upřímně nevím, jestli ke změnám dojde,“ řekl na konferenci Gamelab v Barceloně. „Je to on, kdo chce změnu, ale sám neví, jestli je to vůbec možné,“ dodal k tématu přísedící překladatel.

„Nemohu říct, které věci bych v remaku změnil. Protože kdybych to řekl, a ta věc by se ve finální verzi neobjevila, byl by to problém,“ pokračoval Ueda. Ale Šúhei Jošida ve Famitsu řekl, že by se obsah neměl měnit, až na jednotlivé assety. Ueda poté reportérům britského Eurogameru řekl, že se namísto remaku SotC věnuje své nové hře. O té toho moc nevíme, ale Ueda by jí rád dokončil co nejdříve je to možné.

„Za to, že vytvořit The Last Guardian trvalo tak dlouho, může hned několik problémů,“ řekl sedmačtyřicetiletý rodák z předměstí Ósaky, ale konkrétnější být nechtěl. Tentokrát by si rád před pozdější fází vývoje vytvořil prototyp. Jestli mu nová strategie přinese štěstí, uvidíme později.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama