Na Anthem se pracuje pět let, od vydání ME3

10. červenec 2017 15:56 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (5)

Nemůžeme vám zazlívat názor, že je Anthem reakcí na úspěšné Destiny od Activisionu. Těch společných prvků je tam prostě mnoho. Společný hub jako výchozí bod vašich průzkumných aktivit, důraz na kooperaci, sci-fi zasazení (dobře, science-fantasy v případě Anthem), RPG prvky… Ale Anthem je ve skutečnosti ve vývoji déle, než by si někdo mohl myslet.

V rozhovoru pro CBC Radio totiž Aaron Flynn, generální manažer BioWare, řekl, že původní myšlenka vznikla už před pěti lety. Na otázku, jaké to je hru konečně představit veřejnosti poté dodal, že to je vlastně docela zvláštní. „Pracujeme na tom, od prvního nápadu, asi už pět let,“ řekl. Nápad na science-fantasy hru vznikl prakticky hned po Mass Effectu 3.

Bylo to období, kdy začaly vznikat plány i na Mass Effect Andromedu. Jinými slovy, i Andromeda byla ve vývoji pět let, ale ani za tu dobu se nepovedlo dotáhnout všechno do zdárného konce. Na Anthem mají autoři o rok a půl více času, protože se počítá s vydáním před koncem příštího roku.

„Je to něco, co musíte neustále držet v inkubátoru a neustále to musíte živit a starat se o to. Jsem hrdý na náš tým, že se o Anthem stará takovou dobu. Na E3 nám spousta vývojářů gratulovala, i novináři byli nadšení, a to nás samozřejmě motivuje dál k naší práci. To je ta odezva, kterou chcete slyšet, když nějakou hru odhalíte,“ říkal.

Inspirací prý bylo to, že chtěl Flynn hrát nějakou hru se svými dětmi. Ale i tak studio slibuje i kvalitní singleplayerový zážitek. Přestože se svým sdíleným světem podobá zmíněnému Destiny nebo třeba The Divisionu od Ubisoftu.

Anthem nás pochopitelně ale i tak zajímá. Výpravy do nebezpečného světa za bezpečnými hranicemi s modifikovatelným oblekem Javlin vypadají náramně a nás jenom mrzí, že na hru, kterou budeme v redakci společně hrát, budeme čekat ještě rok. Ale třeba to vyjde s Destiny 2, kdo ví. 

Zdroj: PSU

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20917394
Pozastavený účet napsal 11. 7. 2017 v 15.36

Khalashnikovf: A z jakého důvodu jsem se stal terčem posměšného sarkasmu?Protože jsem řečnicky prosil, aby to nepodělali?Tady na hrej se už nedá diskutovat bez reakce jako tato...

Editováno: 11. 07. 2017 v 15.36

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 11. 7. 2017 v 10.55

Redaktor toho CBC rádia měl mít větší koule a zeptat se, jak hodně designéři Bioware hráli poslední dva roky Destiny.
A taky jak hodně se na kvalitách Andromedy podepsalo to, že produkční společnost paralelně s tím už roky financuje vývoj další sci-fi střílenice.

Editováno: 11. 07. 2017 v 10.56

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 11. 7. 2017 v 07.29

Nikdy by přece neřekli, že na hře začli makat teď. To by nikomu nehodilo do krámu. Samozřejmě, že na ní pracují pět let a deset let předtím se autorům o hře zdálo. Proto bude obsahovat celé čtyři lokace a jedno tržiště. Jako proč jít do něčeho, co bude mít spoustu much, když Bungie právě mouchy chytá pro Destiny 2. Odhaduju, že to bude hra kvalit max. takového For Honor. MP pokus, chytne se jdeme do dvojky, nechytne se, prdíme na to.

Editováno: 11. 07. 2017 v 07.35

Nahlásit nevhodný obsah

20836016
Khalashnikovf napsal 11. 7. 2017 v 05.52

Cokovenecek: Jo, slyšíte hrej, jo? Opovažte se to podělat!

Nahlásit nevhodný obsah

20917394
Pozastavený účet napsal 10. 7. 2017 v 16.37

Opovažte se to podělat a udělat z toho grind-fest.

Nahlásit nevhodný obsah