N.Sane Trilogy je skutečně obtížnější
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka N.Sane Trilogy je skutečně obtížnější

N.Sane Trilogy je skutečně obtížnější

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

18. 7. 2017 11:30 18
Reklama

V souvislosti s komerčně velmi úspěšným remasterem trilogie Crash Bandicoot se vyrojila řada spekulací a diskuzí pitvající nezvykle vysokou obtížnost plošinovky. Fanoušci intenzivně rozebírali herní mechaniky, ovládání nebo porovnávali časování skoků a pádů protagonisty titulu. Kevin Kelly, manažer Activisionu, potvrdil, že v mechanikách hry došlo k určitým změnám, které mohou pro hráče znamenat větší výzvu.

Především v případě prvního dílu by měl být rozdíl v mechanice skákání opravdu výrazný. Studio sice vycházelo z technologie třetího dílu, každá hra se však dočkala jemného vyladění prvku. “U Crash Bandicoot je tu pár menších změn. Prim hraje fakt, že po uvolnění tlačítka X padáte rychleji než tomu bylo v případě originálu,” vysvětluje, pro některé hráče citelnou, změnu v blogovém příspěvku.

Nezůstalo však pouze u hopsání. Příznivci remasteru často upozorňovali na zřejmě přepracované kolizní boxy prostředí. I v tomto případě se nemýlili. Kelly potvrdil, že modely lokací i postavy prošly určitou přestavbou. Do hlubších detailů nezacházel, je ale velmi pravděpodobné, že tyto změny způsobují dříve neviděné pády Crashe z úplných hran objektů a plošinek. “V kombinaci s implementací fyziky vyžadují některé skoky větší preciznost než dříve,” uznávají stížnosti některých hráčů autoři.

Vyšší obtížnost prvního dílu by měl vykoupit modernější, milosrdnější systém ukládání hry a systém dynamické obtížnosti, dříve vlastní pouze oboum pokračování. Na druhou stranu studio stále doporučuje nováčkům vstoupit do světa Crash Bandicoot prostřednictvím druhého nebo třetího dílu a náročnější první díl si nechat jako pomyslnou třešničku na dortu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama