Kamera v God of War byla předmětem sporů
i Zdroj: Sony Santa Monica
Novinka Kamera v God of War byla předmětem sporů

Kamera v God of War byla předmětem sporů

Pavel Makal

Pavel Makal

26. 7. 2017 12:34 4
Reklama

Pokračování série God of War bylo představeno na loňské E3, letos jsme se dočkali nového traileru, a především příjemného ujištění, že hra vyjde hned na počátku příštího roku. Změn od předchozích dílů je více než dost, mezi ty nejzásadnější patří především změna prostředí, ale také úplně nová kamera, která bude Kratovo snažení sledovat. I o ní mluvil v rozhovoru pro magazín Daily Star šéf vývoje Cory Barlog.

Ten říká, že změna kamery byla dlouhodobým předmětem sporů v týmu. Nakonec nezbylo než doslova praštit do stolu a donutit ostatní, aby jeho přání respektovali. Hlavní designér soubojového systému Jason McDonald mu následně řekl, aby odešel a nechal ho pár dní něco zkoušet a provádět testy. Po víkendu se znovu sešli a McDonald prohlásil, že se Barlog bude asi smát, protože designér zvolil zcela neočekávaný postup. Jeho nápady byly ale ještě blíž Barlogově představě než původní koncept, takže byl s výsledkem velmi spokojený.

Další otázka směřovala na přítomnost Kratova syna Atrea. Jak se vývojářům podaří zamezit tomu, aby se ze hry stal jeden dlouhý otravný doprovod slabé vedlejší postavy? Barlog vzpomíná na starší hru Dead to Rights, kde měl hlavní hrdina k dispozici psa, kterému mohl zadávat jednoduché příkazy a kooperace netrpěla žádnými nepříjemnými zádrhely. Atreus nebude přítěží a nebude hráčovi kazit zážitek tím, že by jej obíral o zabití nepřátel, pletl se mu do cesty a tak dále. Přítomnost syna navíc bude mít velký vliv na vyprávění, po soubojích se chlapec například bude ptát, jak si vedl a tak dále.

Sekera, kterou Kratos nosí, má ve hře velký význam. Není to jen obyčejná zbraň, je to doslova kus historie, který jej spojuje se světem a jeho mytologií. Sám Kratos v nové hře projde velkou změnou osobnosti, přesto Barlog trvá na tom, že kořeny God of War jsou stále na místě. I přes velké změny hra stále zapadá do série. Demonstruje to i na příkladu aktuálního dílu série The Legend of Zelda, který také přinesl velkou řadu změn. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama