BioWare Montreal sloučeno s Motive

1. srpen 2017 10:23 / Tadeáš Pepř / Novinky / Diskuze (6)

Electronic Arts se nebojí kondenzovat své řady. BioWare Montreal, stojící za Mass Effect: Andromeda ode dneška pracují pod stejnou střechou jako studio Motive. V čele Motive stojí veteránka Jade Raymond a tým aktuálně kutí pokračování Star Wars Battlefront. Zároveň s tímto oznámením došla ze zámoří i smutná zpráva o skonu zkušeného designéra Corey Gaspura.

„Týmy v rámci EA Worldwide Studios jsou naplněné talentem, a více než kdy dříve podporujeme spolupráci mezi studii na významných projektech,” okomentovalo EA pro IGN sloučení studií. „S několika velkými projekty vyvíjenými v Montrealu slučujeme BioWare Montreal a (taktéž montrealské) Motive Studios. Je to dlouhotrvající proces, ale v týmu je pro každého připravena spousta vzrušujících příležitostí a rolí,” dodává vydavatelský gigant.

„BioWare pokračuje v práci na svých projektech, včetně očekávaného Anthem. Co BioWare čeká je vážně vzrušující a jsme nadšeni, že se do našich řad vrátil Casey Hudson, nová hlava studií v Austinu a Edmontonu,” uklidňuje příznivce tvorby BioWare na závěr. Návrat Caseyho Hudsona ale bohužel není jediná personální změna, kterou oblíbené studio v bezprostřední době zažilo.

Corey Gaspur možná nepatří k těm nejznámějším jménům herního průmyslu, příznivci tvorby společnosti BioWare mu však mohou vděčit za mnohé. Na onen svět odešel muž zodpovědný za design boje v druhém a třetím Mass Effectu a podílející se na Dragon Age: Origins. Posledním projektem jeho života se stal připravovaný Anthem. Během jeho vývoje figuroval na postu šéfdesignéra.

Pestrý život herního designéra vedl Gaspur v BioWare od roku 2007, patřil tudíž k váženým veteránům společnosti. Možná i proto mu byla do rukou svěřena zodpovědnost za aktuální vlajkovou loď studia, Anthem. “S velkým zármutkem oznamujeme, že zemřel náš přítel a kolega Corey Gaspur. Corey byl talentovaný talentovaný designér a ještě lepší osobnost. Soucítíme s jeho rodinou a všemi co jej znali,” vzdalo hold svému zesnulému členu studio prostřednictvím blogového příspěvku.

Zdroj: IGN

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20877290
martinbucek napsal 2. 8. 2017 v 08.55

Cokovenecek: wd1 je oproti tej hipsterskej sracke wd2 klenot, takze jade v ubi chyba velmi

Nahlásit nevhodný obsah

20917394
Pozastavený účet napsal 1. 8. 2017 v 14.46

Sloučit lidi z Motive, které vede Jade Raymond, která byla executive producer AC1, 2, Blacklist, ale i méně dobrých Watch Dogs, s hipstery a packaly z Bioware Montréal, které více zajímá to, aby byla LGBT komunita(minimální procento, co to bude hrát)spokojená místo toho, aby hra fungovala, měla dobré postavy, příběh a především animace?
Snad se Edmonton s Anthem předvede, i když udělat vlastní Destiny není zrovna dobrý nápad vzhledem k tomu, jak neuvěřitelné bylo Destiny při vydání zklamání.
Teď aby nebyly tired faces i v Battlefront 2 kampani a v té nové SW hře.

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 1. 8. 2017 v 14.30

Mitsurugi: Však zrušili. Samozřejmě je fajn, že zaměstnanci přešli k Motive. Já ale lituji, že BioWare tratilo.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 1. 8. 2017 v 12.44

Wexz: Vždyť to akorát sloučili s jiným studiem, děláš, jako by to zrušili a zaměstnance vyházeli.

Nahlásit nevhodný obsah

20917054
Wexz napsal 1. 8. 2017 v 12.13

Montrealská pobočka BioWare udělala jen jednu hru. Bylo to trochu zklamání, ale přesto se nejednalo o špatnou hru. I tak EA neváhá a katuje :-/

Škoda C. Gaspura, už jen s tím bojovým systémem ME2 a ME3 udělal úctyhodnou práci.

Nahlásit nevhodný obsah

20877398
Jay7485 napsal 1. 8. 2017 v 10.34

;-)

Editováno: 1. 08. 2017 v 11.17

Nahlásit nevhodný obsah