Ani PR katastrofa by vydání PUBG nezhatila
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ani PR katastrofa by vydání PUBG nezhatila

Ani PR katastrofa by vydání PUBG nezhatila

David Plecháček

David Plecháček

3. 8. 2017 10:43
Reklama

Pojďme si říct opět něco o Battlegrounds Brendana Greena a jeho týmu Bluehole. Tentokrát nic o tom, jaké sklízí úspěchy, ani o tom, co nás ve hře čeká nového. Tentokrát se Greene vyjádřil na věčné téma nikdy nevydaných early access titulů. I PlayerUnknown's Battlegrounds je totiž stále v předběžném přístupu. A i když musel Greene coby autor spoustu věcí přehodnotit, je si jistý, že jeho hra z EA vyjde.

Greene totiž nedávno sliboval něco, co už teď nemůže splnit. Od té doby se ale hodně poučil. Teď už se ve svých vyjádřeních krotí, protože, jak sám autor říká, konečně ví, jak funguje pořádný herní vývoj. V jihokorejském týmu Bluehole konečně našel to, co hledal. A konečně ví, že jeho hra definitivně vyjde, nehledě na to, co se stane. „Slíbil jsem spoustu věcí. Pramenilo to z mé naivity – s plnohodnotným vývojem jsem neměl zkušenost, ale zjistil jsem, že pořádný vývoj je pořádně náročná věc,“ říká.

Právě tým, se kterým spolupracuje, je to nejlepší, co ho za poslední dobu potkalo: „Ani nemůžu říct, jak moc jsem šťastný, že jsem jej našel. Můžu se proběhnout nahý na E3 a způsobit tu historicky největší PR katastrofu, a přesto bych věděl, že tu hru tito lidé dokončí,“ prohlašuje sebevědomě sympatický Ir, který se ke hrám dostal pouhou náhodou. „To je na tom to nejlepší. Ta hra bude kompletní, bude dokončená, zkrátka vyjde nehledě na to, co udělám. Jsem vážně šťastný, že jsem se toho dočkal. Vážně mám velké štěstí a nemůžu dostatečně mému týmu vyjádřit vděčnost,“ dodává.

Hra by podle všeho měla opravdu vyjít do konce roku, konkrétně v jeho posledním čtvrtletí. Battlegrounds původně mělo opustit předběžný přístup někdy kolem října, ale to byl jeden z těch nerozvážných slibů, který Greene v minulosti dal. Radost nad takovou „banalitou“, byť je nevydávání plných verzí problém většího počtu her, je ale u PlayerUnknowna pochopitelná. Především proto, že předešlé projekty, s nimiž má zkušenosti, takové štěstí nemají.

Ačkoliv Greene vytvořil jako první mod Battle Royale pro DayZ, netřeba asi připomínat, jak na tom DayZ (se kterým ale Greene neměl nic společného) stále je. Situace ale není lepší ani s dalším projektem, na němž se přímo podílel. H1Z1 je stále ve vývoji a předběžný přístup ani jedna jeho část neopustí dříve, než Battlegrounds. Nebo to tak alespoň vypadá. Až s Bluehole se dočká definitivního vydání verze 1.0.  

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama