Death Stranding přijde s dynamickou mlhou
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Death Stranding přijde s dynamickou mlhou

Death Stranding přijde s dynamickou mlhou

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

4. 8. 2017 09:59 3
Reklama

O Death Stranding víme zatím především to, že toho příliš mnoho nevíme. Chystaná a do otevřeného světa zasazená akce slavného designéra Hidea Kodžimy je zjevně stále ještě relativně v plenkách, hratelná však prý již na PlayStationu 4 je. Občas se ale přeci jen objeví nový střípek informací a díky jednomu takovému se můžeme aktuálně pokochat alespoň drobným technickým demem, které nám v praxi předvádí šíření mlhy. Ta totiž zřejmě bude mít pro hru nějaký zásadní význam.

Zástupci týmu Kojima Productions a Guerrilla Games (původní tvůrci enginu hry) se vydali na výstavu Siggraph 2017, kde prezentovali technologické novinky svého společně vyvíjeného enginu a ukázali, jakým způsobem dokáže engine Decima (ten kromě Death Stranding v minulosti poháněl rovněž Killzone: Shadow Fall a Horizon Zero Dawn) pracovat s mlhou a jakou tato vlastnost dokáže ve scénách vytvářet atmosféru.

Jak je z výše přiložených záběrů vidno, Death Stranding a potažmo engine hry dokáže vytvářet mlhu dynamickou, což je celkem zásadní rozdíl od her a technologií ostatních. Standardně se totiž setkáváme s tím, že daná scéna má jasně zadáno, jak moc prostupná pro světlo vlastně je. Zde je tomu ale jinak a situace se může rázem měnit, což by zcela určitě slušelo mimo jiné i takovému Silent Hillu, ze kterého bohužel před časem nakonec a po pravděpodobných neshodách mezi Kodžimou a Konami padlo. Od té doby má Kodžima naneštěstí jasno – horory prý dělat nechce a ani Death Stranding prý takový nebude. I když kdo ví, třeba se opět jedná o jednu z jeho hádanek či indicií (vzpomenout nyní můžeme například na dřívější možné náznaky o tom, že na sérii Silent Hill již před lety pracoval).

Každopádně celou prezentaci týkající se enginu hry můžete nalézt zde. Upozorňujeme však, že je napěchovaná technickými obraty a je tím pádem určená zejména pro fajnšmekry a pro ty, kterým pozadí vývoje her a konkrétně enginů není cizí.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama