Studio Respawn chystá více Titanfallu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Studio Respawn chystá více Titanfallu

Studio Respawn chystá více Titanfallu

David Plecháček

David Plecháček

4. 8. 2017 08:04 7
Reklama

O Titanfallu 2 jsme toho především loni na podzim napsali mnoho. Především proto, jakou taktiku zvolila mateřská společnost Electronic Arts při jeho vydávání, když jej postavila proti Call of Duty a vlastnímu Battlefieldu, tedy značkám s mnohem širší hráčskou základnou, která se ale v mnohém se základnou Titanfallu shoduje. Vince Zampella, šéf studia Respawn, ze situace nebyl příliš nadšený. Jak to vidí s několikaměsíčním odstupem?

„Hra byla úspěšná, prodávala se dobře, ale neprodávala se tak, jak by měla,“ říká dnes. Samozřejmě se vrací i k důvodům, proč tomu tak je a bylo a opět naráží na ty samé překážky, o nichž všichni hovořili už před necelým rokem. „Možná bylo v tu chvíli na trhu příliš mnoho her. Možná byla naše cenová politika až příliš agresivní. Bylo to těžké období pro vydávání titulů,“ vysvětluje.

Jak si možná vybavíte, právě s tím prvním tvrzením EA coby vydavatel nesouhlasilo. Nejprve sice vyšel Battlefield 1, o týden později Titanfall 2 a ani ne o další týden přišlo na řadu Call of Duty: Infinite Warfare. Tvrzení, že si každá hra najde jiné hráče, se ale evidentně tolik nepotvrdilo a Titanfall i přes nesporné kvality zůstal ten třetí vzadu. Na druhou stranu zůstali jen ti nejvěrnější, a tak je komunita kolem Titanfallu veskrze pozitivní. „V porovnání s ostatními hráči ti naši nejsou příliš negativní, a za to jsem moc rád,“ dodává Zampella v rozhovoru pro GameSpot.

I z toho důvodu stojí za to značku neustále rozvíjet. A to je pro Respawn úkol číslo jedna: „‘Děláme více Titanfallu‘, to je ta věta, kterou bych měl říct. Máme kreativního ředitele pro celou značku, který se stará o to, aby se celá franšíza posouvala mezi další formáty a neustále rostla. Máme rozdělané další věci, o kterých jsme zatím nemluvili, ale do univerza Titanfallu jsme silně investovali,“ popisuje Zampella své dlouhodobé plány.

Jedním příkladem může být real-time strategie Titanfall: Assault pro mobilní zařízení, jež má vyjít 10. srpna. Ta ale představuje projekt, o kterém veřejnost už nějakou dobu ví a dokonce je ve fázi těsně před vydáním. Nad rámec toho se ale evidentně chystá víc. „Nebudeme teď říkat, o co se jedná, ale máme toho vážně víc.“

Pokud vás loňský druhý díl zaujal, bude vás jistě zajímat poslední informace, kterou rozhovor přinesl – s vydáním Ultimate Edition už Respawn nechystá žádný nový obsah. „Pravděpodobně už nic. Chceme se soustředit na nové věci,“ řekl na závěr. Titanfall si můžete pořídit i na Xzone.cz. Za 799 korun si můžete projít skvělou kampaň a užít si i spousty zábavy ve frenetickém multiplayeru.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama