PC beta Destiny 2 bude od konzolí odlišná

11. srpen 2017 13:23 / konfrst.jan@gmail.com / Novinky / Diskuze (7)

Do vydání Destiny 2 stále ještě pár týdnů zbývá a v Bungie tedy se hrou něco bez přestání ještě kutí a posouvají vývoj nadále kupředu. A dnes se konkrétně dozvídáme o tom, jakým způsobem se hra vyvíjela od uplynulé betaverze konzolové verze a jak se na základě zpětné vazby i přímého sledování hráčů bude odlišovat PC verze hry v rámci další nadcházející bety.

Změny se pochopitelně týkají primárně on-line složky hry (a připomenout si můžete nedávný on-line trailer) a blíže je již představuje obsáhlý příspěvek na webu hry. Ten zároveň funguje i jako lákadlo právě k onomu nadcházejícímu betatestu PC verze hry. Ten přitom v případě předběžného přístupu začne již 28. srpna.

Ty největší a nejzásadnější novinky hráči pocítí v rámci matchmakingu, a to jak v režimu quickplay, tak i v rámci kompetitivní složky hry, nově to však budou dvě oddělené větve a každá se bude vyvíjet odlišně.

To konkrétně znamená to, že matchmaking pro quickplay bude klást méně důrazu na vyhledávání hráčů s obdobnými zkušenostmi a bude na základě toho také podstatně rychlejší.

Nemělo by docházet k tomu, že se začátečníci střetnou s ostřílenými veterány.

Naproti tomu matchmaking pro kompetitivní složku hry bude o něco pomalejší, na oplátku se však hráčům dostane ujištění, že by měli být do hry zařazeni na základě svých (podobných) schopností a nemělo by docházet k tomu, že se začátečníci střetnou s ostřílenými veterány.

Vedle toho ve hře byla opravena řada chyb, mezi něž patřily kupříkladu nekonečné granáty či rovněž nekonečné superschopnosti. Stejně tak třída Warlock nově nabídne ve srovnání s druhými identický dosah útoků na blízko. V minulosti a v případě konzolové bety měli tito bojovníci dosah ve srovnání s ostatními třídami o něco delší.

Chybět pak nesmí ani řada úprav a optimalizací, kam spadá například rychlejší nabíjení superschopností, silnější granáty v PvE režimech a navrch také rychlejší zisk nábojů, a to rovněž v PvE režimech.

Příspěvek pak ještě shrnuje otázku kompatibility s aplikacemi třetích stran a se softwarem určeným pro nahrávání, streamování a s programy zobrazujícími statistické údaje. Zde platí dříve zmíněné, aplikace využívající jakoukoli podobu overlaye budou omezené, neboť údajně používají stejnou metodu jako hacky (a bezpečnost a kvalita zážitku všech zúčastněných je koneckonců až na prvním místě). Se streamováním jako takovým by ale problém být pravděpodobně neměl, jen zde opět platí omezení pro overlay. K tomu pak Bungie ještě dodávají, že Destiny 2 bude mít vlastní možnost měření snímků za vteřinu.

Tak jako tak to bude právě beta PC verze hry, jež všechna tato omezení a specifika předvede, takže moudřejší budeme již za pár týdnů.

Plnou verzi hry pak můžete předobjednávat na Xzone, kde lze nalézt nejen sběratelské edice hry, ale také řadu doprovodných předmětů.

Zdroj: Eurogamer.net, Bungie.net

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20866316
Wumitai napsal 11. 8. 2017 v 15.31

Minstriel: ale od toho patche co zníčil útočné pušky, to začalo drhnout

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 11. 8. 2017 v 15.19

Wumitai: 736 hodin zábavy je dost.

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 11. 8. 2017 v 14.25

TheSibep: pro mně jo, věnoval sem tomu přes sedm set hodin, hrál sem všechno možný, hrál sem za všechny tři postavy, u každé sem měl to svoje a vlastně sem ze hry odešel v červnu, chyba měl sem odejít dřív. přesněji sem tomu věnoval 736 hodin, to je docela dost ne ?

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 11. 8. 2017 v 14.05

Jo, jo já sem v jedničce Destiny, byl tak nabušený že sem dával čtyřicet zabití jen tak a odměna byla kulový, týpek co byl poslední měl tři zabití a deset úmrtí, dostal zlatou zbraň a zlaté brnění, a to nebylo jenom jednou, takže na Destiny 2 prostředníček a kulometná salva nadávek, téhle hře vůbec nevěřím a ostatní hráče varuji, dejte si pozor, aby jste pak neměli v sobě pocit prázdného nenaplnění a vzteku, protože tomu věnujete sedm set hodin a hra se na vás vykašle.

Nahlásit nevhodný obsah