Akce PUBG singleplayer nepřinese
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Akce PUBG singleplayer nepřinese

Akce PUBG singleplayer nepřinese

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

28. 10. 2017 15:02 22
Reklama

Ještě ke konci září jsme vás informovali o tom, že Graham Greene by rád v Playerunknown’s Battlegrounds uvítal přítomnost příběhové kampaně, nicméně nyní taková prohlášení vyvrací a možnost existence režimu pro jednoho hráče aktuálně popírá.

Tvůrci se tak vydávají podobnou cestou, jakou se vydali MachineGames v případě Wolfensteina II, ovšem zcela opačným směrem. Identicky se ovšem chtějí zaměřit pouze na jedinou složku hry a tu nadále rozvíjet. Zamezí tím tříštění pozornosti jak vývojářského týmu, tak pochopitelně i samotných hráčů.

Zcela vyvrácená ovšem představa singleplayerové části hry v tuto chvíli ještě určitě není – Graham Greene však aktuálně podotýká, že k ní rozhodně nedojde v dohledné době. Alespoň tak to vyplývá z rozhovoru pro magazín Gamespot, který proběhl v rámci výstavy PAX v Austrálii. Tam mimo jiné Greene také zmínil, že PUBG skutečně má příběhové pozadí, to však vzniklo prozatím pouze proto, aby měli vývojáři snazší práci při návrhu uvěřitelného prostředí.

Vývoj singleplayerové kampaně je podstatně odlišný od vývoje on-line hry jako takové a stejně tak taková snaha uzme opravdu významné množství prostředků, a to nejenom finančních.

A právě spolu s tím Greene zmínil, že tým v současnosti nemá dostatek lidí ani prostředků, což v kontextu ostatních zpráv může někomu vyznívat přinejmenším paradoxně, musíme si však uvědomit, že vývoj singleplayerové kampaně je podstatně odlišný od vývoje on-line hry jako takové a stejně tak taková snaha uzme opravdu významné množství prostředků, a to nejenom finančních. Inu, uvidíme. Zatím je zkrátka důraz na multiplayeru, a tak to také prozatím zůstane.

Nicméně jako další bude zřejmě v plánu podpora hraní napříč zainteresovanými platformami (tedy plánovaná Xbox One verze a existující edice hry pro PC) – zde však tvůrci ještě neslibují nic konkrétního, chtějí však takovou funkcionalitu minimálně prozkoumat. Co už ale uvidíme brzy, to je možnost přeskakování a přelézání překážek, jež dorazí na testovací servery již v průběhu příštího týdne. V tomto případě prý jde o velmi významný prvek, který zážitek ze hry zásadním způsobem proměňuje.

A úplně nakonec můžeme majitelům konzole PlayStation 4 připomenout to, že situace s možností příchodu hry na jejich vybranou platformu se zatím nemění a platí předešlá slova o možném prodloužení konzolové exkluzivity v rámci kontraktu s Microsoftem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama