Hellblade se po třech měsících téměř zaplatil
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Hellblade se po třech měsících téměř zaplatil

Hellblade se po třech měsících téměř zaplatil

David Plecháček

David Plecháček

30. 10. 2017 15:11 10
Reklama

Být nezávislý, ale vytvářet AAA hry? Společnost Ninja Theory si řekla: „Proč ne?“ O několik měsíců a let později nám naservírovala Hellblade se sličnou Senuou v hlavní roli, zajímavou cenovkou a poutavým zpracováním. Ačkoliv se o putování hlavní hrdinky zase tak nemluví, opak je pravdou.

Pokud jste se báli, že se netradiční a odvážný krok vývojářům vymstí a že žádný podobný projekt nevznikne, Tameem Antoniades, spoluzakladatel Ninja Theory, vás vyvede z omylu. Podle rozhovoru magazínu GamesBeat se totiž Hellblade prakticky zaplatil a cokoliv navíc bude nadplán.

„Myslím, že jsme prakticky rozpočtově vyrovnaní, nebo alespoň že budeme v následujících týdnech. Nečekali jsme, že si na sebe hra vydělá ani za šest, osm nebo devět měsíců, ale teď to vypadá, že se tak stane za tři měsíce.“ Antoniades si myslí, že to je především tím, že Ninja Theory celou značku vlastní a samo si ji vydalo.

Podle něj funguje vydávání AAA her na principu cyklů, ale tento systém středně velkým vývojářům příliš nesvědčí. „Pro vývojáře je na trhu spousta možností, ale model AAA her je složitý a nebezpečný. Jediným způsobem, jak s tím bojovat, je najít jinou cestu. Vypadá to, že tu jsme právě našli a nám funguje.“

Hellblade jsme v srpnu pochopitelně recenzovali a jen kvůli drobnostem mu uniklo absolutní hodnocení. Nemusí se vám samotná hra líbit, ale nám se líbí, že se společnost pustila do něčeho jiného a nejistého a snaží se zaplnit mezeru a poptávku po středně velkých hrách. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama