PUBG poběží stejně na všech verzích Xboxu
Po zprávě z minulého týdne pojednávající o specifikách běhu Playerunknown’s Battlegrounds na silnější konzoli Xbox One X tu máme zprávu doplňující. A ta bohužel nemá příliš velký potenciál potěšit ty hráče, kteří onu silnější konzoli vlastní.
Brendan Greene totiž na Twiteru upřesnil, že v momentě vydání hry bude její běh na obou výkonově odlišných verzích konzole identický a hráči se tímto dočkají 30 snímků za vteřinu právě i na Xbox One X.
While I previously stated PUBG would run at higher FPS at XGP launch on 12/12, I want to clarify that PUBG will run at 30 FPS across all @Xbox One devices. We’re constantly refining the game & exploring options to increase FPS, but this early in dev, we’re unable to confirm more.
— PLAYERUNKNOWN (@PLAYERUNKNOWN) December 1, 2017
Bližší detaily ovšem prozatím neznáme a těžko tedy můžeme aktuálně odhadovat i skutečné důvody skryté za tímto rozhodnutím, výše přiložený tweet ale každopádně naznačuje, že se jedná o poměrně ranou fázi vývoje hry (tedy alespoň v případě konzolové verze) a ledacos se tedy ještě může změnit.
Na jedné straně se tedy může na mysl vkrádat myšlenka o snaze vyvarovat se případné kontroverzi, nicméně na straně druhé onen tweet možné budoucí vylepšení hry prozatím určitě nevylučuje.
V takovém případě by poté určitě bylo zajímavé sledovat reakce hráčů a to, zda se nakonec hráči s papírově slabším Xboxem nedočkají nepříjemného znevýhodnění, či zda se vývojářský tým kupříkladu nepřikloní k myšlence filtrace serverů na základě zvolené konzole.
Tak jako tak on-line akce Playerunknown’s Battlegrounds dorazí na Xbox One X již 12. prosince a hráči sami se tedy budou moci již brzy podívat na to, jak hra poběží i na televizi a s gamepadem v rukách. Konzolovou verzi si každopádně můžete předobjednávat na Xzone.