Podívejte se na minihru vytvořenou v Dreams

26. březen 2018 14:52 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (2)

Ať jste příznivci zelené či modré konzole, oba dva tábory mají hry, na které čekají vážně dlouho. Déle, než by bylo záhodno. Microsoft dnes opět musí ujišťovat hráče, že na Crackdown se stále pracuje a i Sony by skoro až mohlo vývoj některých her doprovázet podobným komentářem. Například u Dreams, kolikrát jsme už spekulovali nad tím, jestli projekt vůbec někdy vyjde?

Tentokrát ale k těmto spekulacím nedojde, respektive pevně věříme, že Dreams letos konečně vyjde. Media Molecule ale vytváří ambiciózní hru, s jejíž pomocí se dá dělat přehršel věcí. Například hry ve hře. Autoři se nedávno nechali slyšet, že by nově vytvořené hry v Dreams nechali zpřístupnit na PSN k prodeji, s tím, že by veškeré výtěžky doputovaly k autorům těchto projektů.

Víme, že Dreams má být kouzelná hra plná možností, vytvářet hry ve hře je ale trochu jiná liga. Záleží, o jak obtížné úkoly vlastně půjde, zda si svou hru dokáže navrhnout úplně každý, a podobně. Na letošním Train Jamu, totiž 52hodinové jízdě z Chicaga do San Francisca na GDC, se ukázala i čtveřice zaměstnanců studia, která si s sebou přivezla i jednu vytvořenou hříčku v Dreams.

Jedná se o stylizovanou 2D hopsačku, která se jmenuje Comic Sands. Není nijak složitá, v hlavní roli je smějící se čtverec, který skáče po kresleném světě, sem tam si posbíráte nějaký ten diamant... a to je vlastně vše. Zdánlivě jednoduchá hra se ale velice snadno modifikuje do jiných podob. Na to se ale podívejte v přiloženém videu.

Zdroj: DualShockers

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 26. 3. 2018 v 18.30

Ukázek mají plný Youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=9ihLm7bD…
Mně se to zatím jeví tak, že pět let dělají "fancy game engine" s roztomilým uživatelským rozhraním. A hra je to v tom nejpůvodnějším slova smyslu -- tedy spíše hračka na hraní. Pro někoho, kdo si každý den vystojí svoji osmičku u montážního pásu ve fabrice, je tohle příležitost, jak se kreativně vyřádit.
Já bych si spíš zadarmo stáhl Unity engine s nepřeberným množstvím grafických assetů, skriptů a návodů, jak co udělat. Ale já nejsem cílovka.

Editováno: 26. 03. 2018 v 18.31

Nahlásit nevhodný obsah

20921934
Adam2153 napsal 26. 3. 2018 v 18.03

Snad to vyjde

Nahlásit nevhodný obsah