Upřesnění grafických nastavení nového TR
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Upřesnění grafických nastavení nového TR

Upřesnění grafických nastavení nového TR

Pavel Makal

Pavel Makal

3. 5. 2018 10:13
Reklama

Lara Croft se letos v září vrátí v novém pokračování, které by mělo završit rebootovanou sérii a sloužit jako můstek mezi mladou a nezkušenou dívkou a ostřílenou dobrodružkou, kterou známe ze starších dílů. Hra samozřejmě využije výkon posílených verzí konzolí, kolem verze pro Xbox One X se ale vyrojila menší nedorozumění.

Již včera totiž různá herní média v zahraničí sdílela informace o tom, že Shadow of the Tomb Raider poběží na silnější konzoli od Microsoftu v rozlišení 4K při 60 FPS. Většina z nás se pravděpodobně nad touto tezí pousmála, informace nicméně pocházela z rozhovoru, který pro kanál EPN TV poskytl šéf studia Eidos Montréal David Anfossi. Jeho slova ale byla špatně pochopena, Ansfossi pouze 4K a 60 FPS zmínil jako příklady toho, jak hra využije silnější hardware.

Skutečnost je tedy mnohem prozaičtější. Stejně jako mnoho jiných her i Shadow of the Tomb Raider poskytne dva režimy zobrazení. Jeden zamkne framerate na 30 FPS a poskytne vám kýžené 4K rozlišení, pokud jste naopak fanoušky větší plynulosti, můžete hrát ve Full HD při 60 FPS. Eidos Montréal tyto informace potvrdil pro magazín Windows Central. Hra také podpoří technologii HDR.

Co se týče PC verze, radost budou mít pravděpodobně především majitelé karet od společnosti Nvidia. Ta totiž v tiskové zprávě oznámila spolupráci se Square Enix a verze Shadow of the Tomb Raider pro osobní počítače se má dočkat implementace pokročilých herních technologií z dílen Nvidie. PC verze tak nabádne celou řadu grafických vylepšení, detaily naleznete pod tímto odkazem. Shadow of the Tomb Raider vychází 14. září pro PS4, Xbox One a PC, předobjednat si jej můžete v e-shopu Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama