Fyzická edice Hitmana přišla až příliš pozdě
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Fyzická edice Hitmana přišla až příliš pozdě

Fyzická edice Hitmana přišla až příliš pozdě

David Plecháček

David Plecháček

28. 5. 2018 15:54 7
Reklama

Kolikátá že verze Hitmana se v současné době prodává? Upřímně si stále stojíme za tím, že epizodické vydávání agentovi s čárovým kódem na zátylku hodí stejně jako k příběhovým adventurám. To ale neznamená, že by snad hráči nechtěli fyzickou edici na disku alespoň ve chvíli, kdy vyjde poslední epizoda. Ta sice přišla, autoři nicméně přiznávají, že pozdě.

Předloňského Hitmana hrálo přes 13 milionů hráčů. To je, jak přiznává výkonný ředitel IO Interactive Hakan Abrak, relativně úspěch, ale ne tak velký, jak si všichni ve studiu (a zřejmě i ve vydavatelství Square Enix) přáli. Vzápětí na Nordic Game 2018 řekl, že by toto číslo mohlo být ještě větší, kdyby fyzické vydání nepřišlo tak pozdě.

To nicméně neznamená, že by se fyzická verze prodávala špatně. Dokonce její vydání takříkajíc nakoplo i digitální prodeje, jelikož si spousta hráčů řekla, že je vhodný čas naskočit, když už je celý projekt hotový a kompletní. „V tu chvíli jsme byli na vrcholu, na vrcholu napříč digitálními platformami, a k tomu jsme měli skvělou hru – nejlepšího Hitmana za dvacet let – ale nedosáhli jsme takového komerčního úspěchu,“ vrací se k minulým měsícům Abrak. Dodal, že od ideálního stavu se studio nacházelo poměrně daleko.

A tak došlo ke krokům, které už známe. IO Interactive se odtrhlo od divize Square Enix a stalo se nezávislými vývojáři. Jejich Hitman tento vydavatelský dům taktéž opustil, a tak sympatičtí Dánové, kteří si střihli například i malebné Mini Ninjas, o svůj nejcennější klenot nepřišli. V dubnu uzavřeli dohodu s Warner Bros., kteří vydávají Hitmana v definitivní edici.

Hitman: Definitive Edition si můžete pořídit na Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama