Prototyp Horizonu byl "nadmíru nudný"
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Prototyp Horizonu byl "nadmíru nudný"

Prototyp Horizonu byl "nadmíru nudný"

Pavel Makal

Pavel Makal

29. 5. 2018 15:05 14
Reklama

Horizon Zero Dawn patří mezi ty nejlepší hry uplynulého roku. Dařilo se mu nejen v recenzích, ale i v prodejích, ostatně společnost Sony se počátkem roku pochlubila více než sedmi a půl miliony prodaných kopií po celém světě, což ze hry dělá nejúspěšnější start nové first party IP na PS4. S Horizonem to ale nevypadalo vždy tak růžově.

Dozvídáme se to z přednášky výkonné producentky Angie Smets, která proběhla na Nordic Game Conference 2018. Mapa Horizonu rozhodně není malá, původně ale měla být mnohem, mnohem větší. Rozloha měla překonat World of Warcraft, Skyrim, GTA V a GTA San Andreas dohromady. To se ale nakonec neukázalo jako šťastné rozhodnutí a testeři hry prohlašovali, že hrát prototyp Horizonu je absolutní nuda. Kvůli rozloze hry totiž vývojáři ztratili soustředění na klíčové prvky hratelnosti.

Zajímavé je i prohlášení, že Horizon byl Sony představen společně s bojovkou Dark Silence, ta ale vydavatelství rozhodně nezaujala tak jako budoucí open-worldový hit z postapokalyptické budoucnosti.

Horizon Zero Dawn byl představen na E3 2015, vydání jsme se dočkali loni v březnu a vývojáři naštěstí dokázali nalézt rovnováhu v rozlehlosti mapy a zábavnosti herních principů. Hra se následně dočkala ještě vydařeného rozšíření Frozen Wilds, koncem roku pak vyšla kompletní edice hry i dodatku. Zakoupit si ji můžete v e-shopu Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama