Co si o battle royale myslí šéf Take-Two?

31. květen 2018 13:10 / Martin Nahodil / Novinky / Diskuze (0)

Battle royale hry jsou v dnešní době bezesporu jedny z nejhranějších a nejpopulárnějších. K jejich úspěchu se dnes vyjádřil i Karl Slatoff, ředitel společnosti Take-Two, která má pod sebou mimo jiné i studio Rockstar Games. Hned zprvu řekl, že jakákoliv hra, která dosáhne podobného úspěchu jako Fortnite od Epic Games, je skvělým přírůstkem na herním trhu. Přivede na něj totiž zcela nové hráče.

Hlavní otázkou v souvislosti s battle royale bylo, jestli se v Take-Two také chystá nějaký titul z tohoto žánru. Slatoff řekl, že vývojáři, kterým se rychle podaří naskočit na nějaký rozjetý trend, mohou dosáhnout úspěchu už jen díky včasnému příchodu na trh, ale může jim uškodit to, že vlastně jen kopírují onen trend.

"Myslím, že je třeba říct, že toto rychlé naskakování má v určitých situacích nějaký smysl. Ale nemůžete sprostě vše okopírovat. Musíte přijít s nějakou inovací. Nemůžete si na trh nakráčet s tím samým a doufat, že budete úspěšní," řekl Slatoff. Tohle nám trochu připadá jako popíchnutí Radical Heights od Cliffa Bleszinskeho, což byl přesně ten případ. "Kdyby někdo změnil směr svého businessu jen kvůli tomu, aby následoval něčí hit, vždycky ho pak podle mě bude jen dohánět."

Poukázal také na fakt, že i když Fortnite a PUBG patří do stejného žánru, obě hry jsou ve skutečnosti dost odlišné. Fortnite je silně stylizovaný a jednodušší, zatímco PUBG vypadá více seriózně. K úspěchu Fortnite také bezesporu přispělo to, že je dostupný zdarma. Slatoff podotknul, že systém stavění ve Fortnite může zapůsobit na mladší hráče, kteří mají zkušenosti s Minecraftem a jsou zvyklí ve hře stavět.

Battle royale titul od žádného z jejich studií prý očekávat nemáme. K tomu přispěl i CEO Strauss Zelnick, který nedávno řekl, že se nebudou snažit napodobovat konkurenci, ale zkusí překonat sami sebe.

Zdroj: GameSpot

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!