Proč hry od FS nemají výběr obtížnosti?
Hry od FromSoftware jsou obecně známé tím, že hráči nedají nic zadarmo. O jejich úspěch se postarala především série Dark Souls. Hidetaka Mijazaki promluvil v interview pro GameSpot o tom, proč ve svých hrách nedává hráčům možnost výběru obtížnosti.
"Nedáváme do našich her výběr obtížnosti, protože chceme každému hráči nabídnout ten samý zážitek a zábavu. Chceme, aby všichni čelili výzvám a následně je překonali způsobem, který bude hráčům nejvíce vyhovovat," řekl Mijazaki. "Máme za to, že pokud by v našich hrách bylo více obtížností, rozdělilo by to naši komunitu na několik částí. Lidé mají jiné zážitky při jiných úrovních obtížnosti. Tohle je něco, co si během vývoje bereme k srdci. Řídili jsme se tím při vývoji předchozích her a platí to i při vývoji Sekiro."
Mijazaki také naznačil, že Sekiro bude ještě o něco těžší než kterákoliv z předešlých her od FromSoftware. To má být také důsledkem změn ve hratelnosti, o kterých jsme vám dávali vědět minulý týden. Sekiro: Shadows Die Twice by mělo vyjít v první polovině příštího roku na PC, PlayStation 4 a Xbox One.