Druhý díl Rocket League není plánován
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Druhý díl Rocket League není plánován

Druhý díl Rocket League není plánován

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

5. 7. 2018 08:00 2
Reklama

Tento červenec značí již třetí rok od památného okamžiku, kdy světlo světa spatřil Rocket League, fotbalově-autíčkový titul, který na poměrně dlouhou dobu pobláznil veškerou herní veřejnost a dodnes se drží v žebříčku TOP 20 nejhranějších her na Steamu.

Rocket League má dnes 45 milionů registrovaných hráčů, z čehož více než šest milionů se do hry vrací každý měsíc. Studio Psyonix ale i přes enormní úspěchy zůstává nohama na zemi – šéf vývoje, Scott Rudi, v jednom z rozhovorů prohlásil, že se stále nechystá žádný druhý díl. Se hrou se totiž zachází spíše jako s platformou.

„Naším primárním cílem je dělat hru jako službu. Velice si ceníme naší komunity, děláme spoustu věcí pro to, abychom si je udrželi, aby se do hry stále vraceli. Chceme jim přinést dost obsahu na to, aby se hrou šťastně trávili další léta. Budeme v tom pokračovat, osobně ani nevím, co bychom do případného druhého dílu mohli přinést nového. Raději chceme expandovat Rocket League univerzum, kterému se daří výborně a čeká jej další obsah – druhý díl tedy jednoduše neplánujeme.“

Samotné Rocket League pak k narozeninám dostane výroční event, který začne 9. července. Do hry se dostane nový 3v3 playlist se speciální arénou, která svým designem i odlišnou hratelností odkazuje na předchozí titul Psyonixu, Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, který vyšel již před deseti lety. Svou cestu si do hry najde také několik nových kosmetických věcí, eventovým platidlem se pak stanou balónky, které budou fungovat podobně jako ostatní platidla v sezónních eventech – naskýtá se tedy další příležitost, získat zadarmo některé placené předměty.

Pokud Rocket League stále nevlastníte, můžete si tuto povedenou arkádu pořídit na Xzone. Přes víkend navíc běží i akce, kdy si hru můžete na Steamu zahrát zcela zdarma.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama