F1 2018 klade důraz na rozhovory s médii
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka F1 2018 klade důraz na rozhovory s médii

F1 2018 klade důraz na rozhovory s médii

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

6. 7. 2018 09:15
Reklama

Sociální kanály okolo F1 2018 se v těchto dnech konečně probouzí k životu – kromě hraní hry samotnými piloty před každou velkou cenou se dnes prostřednictvím vývojářského deníčku konečně dostaly na povrch konkrétnější informace ohledně kariérního režimu.

Novinky v sérii popisuje Lee Mather, vedoucí vývoje hry. V F1 2018 dostanou velkou roli média, čímž se Codemasters chtějí přiblížit reálnému světu královny motorsportu, kde je mediální obraz pilotů velmi důležitý. Interakce s veřejností bude probíhat pomocí reportérky Claire, která vás bude zpovídat nejen okolo obecných věcí, ale bude se ptát i na pikantnější záležitosti, jakými jsou kupříkladu kontrakty, ostatní jezdci nebo vlastní tým. Rozhodnutí, která uděláte, se poté promítnou na herní svět. Co si pod tím máme představit? Třeba takoví správně motivovaní inženýři vám mohou zajistit rychlejší vývoj nebo spolehlivější vůz.

U některých týmů se po vás bude požadovat, abyste se stali showmanem a poutali pozornost médií, jinde budou spokojení s virtuálním ekvivalentem Kimiho Raikkonena, tedy s nepříliš se projevujícím pilotem. Dialogové volby se budou promítat do vašeho mediálního obrazu, což vám otevře další možnosti – nesmíte se však divit tomu, když na vás někdo vytáhne vaše vyjádření zpřed několika měsíců.

Na zbrusu nové UI s těmito mechanikami spojené pak navazuje i systém perků, detailní vyjednávání s agenty nebo porovnávání výsledků se stájovým kolegou. Jelikož opravdová F1 je do velké míry ovlivněna novými americkými majiteli, do hry si samozřejmě najde cestu i nová grafika a poutavější, více filmové záběry kamer.

Vypadá to tedy, že fanoušci formulí se rozhodně mají na co těšit. F1 2018 vychází již 24. srpna, hru si můžete předobjednat na Xzone.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama