Onrush propadl, šéf Rustchynsky končí

23. červenec 2018 13:50 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (5)

Paul Rustchynsky má docela pech. Když konečně se svým týmem Evolution vyladil Driveclub do podoby, která byla hodná PlayStationu 4, Sony jej (se svým týmem) odřízla a studio propustila. Protože ale byla obecně předchozí tvorba Evolution Studios povedená, týmu se ujali jiní závodní specialisté – Codemasters. Štěstí? Asi ano, ostatně šlo o dohodu výhodnou pro obě strany. Ale i když dostal druhou šanci, Onrush, zdá se, prodejně propadá. A tak Rustchynsky končí. Opět.

Dva projekty, dvakrát došla zaměstnavateli trpělivost. To je vizitka ředitele vývoje Driveclubu a Onrush. Jak britskému Eurogameru potvrdily zdroje blízké studiu, Codies se rozhodli k dekapitaci. Tým tak přišel doslova o svou hlavu, přičemž v ohrožení jsou i další dlouholetí a především klíčoví členové týmu Evolution. Zdá se, že kostra, která zbude, bude buď jen pomocnou silou dalších projektů Codemasters, nebo nedostane do rukou tak „riskantní“ projekty.

Chtě nechtě, Onrush byl riskantním krokem. Jedna z největších závodních her ale neuspěla, a i když přinesla zajímavý koncept, čili nesnažila se o závodní hru ve smyslu dojet první, ale vysoupeřit co nejvíce bodů, nedokázala hráče udržet a to se odrazilo jak do výsledků, tak do hodnocení kritiků.

Zdá se, že svůj vliv na tom měla i špatná komunikace mezi týmem Evolution a spletitou sítí zavedených subjektů spadajících pod Codies, stejně tak jako jiné dlouhotrvající, leč nespecifikované problémy. Takže se happy end vlastně nekoná, a konec Codies před lety svou záchranou rukavicí jen oddálili. Teď už nadějné studio bude jen těžko hledat přešlý lesk a slávu.

Zdroj: Eurogamer.net

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 25. 7. 2018 v 10.42

No to je tema na svoji vlastni diskuzi. Nicmene tady jde hlavne o to, ze vyvojari nepredpokladaji ze si koupis a zahrajes vsechny hry. Oni chtej abys sis vybral tu jejich a ostatni vubec nebral. Tzn. presne bud horizon nebo the crew apod. Smysl vytvareni zroutu casu je ten, ze pak nemas cas na konkurenci. Alespon teda pokud te spis nezajmaj konspiracni teorie, ve kterych by spolu vyvojari nesoutezili, ale naopak spolupracovali, aby nas ojebali.

Editováno: 25. 07. 2018 v 10.46

Nahlásit nevhodný obsah

20922649
Alfons Netáhlo napsal 24. 7. 2018 v 07.03

Zcela vážně a v poklidu by mě zajímal názor na tohle. Sám za sebe nemám čas hrát všechny hry, takže vybírám jen ty nejlepší. Stačí mi jedna závodní hra na dlouhou dobu, z jiného soudku teprve nedávno jsem dohrál DOOM, v GoW jsem někde v první třetině. Navíc je tu spousta online her, které jsou neskutečným žroutem času, pokud se v nějaké chce člověk někam dostat.

Takže otázka zní, má smysl vytvářet velkou drahou hru, když tu existuje jiná? Ptám se z pozice průměrného masového člověka. Myslím, že počet hráčů je konečný a jejich suma času taky. Ano mají různý vkus, ale když už sem zaplatil za the crew 2, tak už si nepořídím FH4 ani tohle i když to bude lepší dokud to nedohraju nebo mě to nezačne nudit.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 23. 7. 2018 v 22.38

Nejsou tohle ty samy borci co vytvorili Motorstorm? Proc proste neudelali dalsi Motorstorm? To je vec, ktera mi chybi. Muzu se vracet jen k Motorstorm: Apocalypse a to uz je dnes zastaraly. Jinak Driveclub - super kapky deste na skle, ale nejaka stovka vozidel a k tomu 8 lokaci, kde si jde zajezdit!? Opravnenej fail. Bohuzel.

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 23. 7. 2018 v 18.33

velká škoda.

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 23. 7. 2018 v 14.17

Ze by to moc USPECHAL? :D

Sorry, ja musel....

Nahlásit nevhodný obsah