Nové vývojářské video představuje Control

26. červenec 2018 13:17 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (1)

Na E3 byla spousta zajímavých věcí, jedna lepší jak druhá. Remedy se s novinkou pokouší o návrat na výsluní, jejich poslední počin Quantum Break totiž nevyšel tak, jak si asi Sam Lake a celý tým přál. Control se zdá být na první pohled podobný, další video ale spíše hovoří o opaku.

Control totiž bude vůbec nejméně lineární hrou, kterou vývojáři z Finska kdy vytvořili. Dokonce bude zřejmě nejméně cinematický, což je v přímém kontrastu s filmovostí Quantum Break. Možná si zřejmě vzpomenete na hrané snímky, které už tak krátký zážitek ředily a vytvářely ze hry vlastně takový hybrid. Sám Sam Lake spolu s dalšími vývojáři ale popisuje, že tentokrát budou k vyprávění příběhu přistupovat jinak.

„Co se týče vyprávění příběhu, našli jsme způsob, jak udělat zážitek flexibilní v závislosti na tom, jak hráči postupují kupředu,“ říká nejznámější tvář studia. Anna Megill, která má narativní stránku na starosti, posléze dodává, že Control vypráví velkou část příběhu prostřednictvím míst, kde se všichni pohybují. „Gameplay a příběh jdou ruku v ruce, ať už jde o základní zápletku nebo o všechny postavy,“ prohlásila.

Control by měl nabízet množství prvků, oblastí nebo střípků, ke kterým si bude muset najít cestu každý sám. Může na ně narazit, ale také nemusí. Jde o to, jak se každý bude chtít do světa zapojit a jak bude zkoumat určitou linku na pozadí. Lore by měl zvědavce mnohdy překvapit a odhalit věci, o které by nikdo nečekal.

Kde se pro změnu Control a Quantum Break sbližují, jsou schopnosti hlavních hrdinů. I Control nám dá do rukou nadpřirozené schopnosti, ačkoliv zatím nevíme, jak k nim hlavní hrdinka přijde a jestli je obdrží například na základě vědeckého experimentu (kterému se snažil Jack Joyce v Quantum Break zabránit) nebo jestli půjde o fantasknější důvod. Každopádně tyto schopnosti můžeme používat k ovládání našeho okolí, jako zbraně nebo jakýmkoliv jiným způsobem, který nám pomůže k dosažení cíle.

Každopádně Remedy si přeje, aby si každý našel svůj způsob, jak Control hrát. V tomto ohledu bude hra přístupná, ale podle známého rčení easy to learn, hard to master bude časově náročné vybrousit určitý styl k dokonalosti a objevovat veškeré možnosti, jak půjde příběhem projít. Pokud vás zajímá více, můžete se podívat na přiložené video. My se na Control těšíme, vyjde na Xboxu One, PlayStationu 4 a PC, budeme si na něj ale muset počkat.

Zdroj: Remedy

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876465
Palmy napsal 26. 7. 2018 v 13.54

Já jsem si Quatum break celkem užil. Control jistě nebude vyjímkou. Od takových her člověk nečeká hluboké ponoření a přemyšlení nad smyslem bytí. Klasický popcorňák, kterej dohrajete na 1-2 posezení, příjemně osvěží a jde se dál. Proč ne :-)

Nahlásit nevhodný obsah