Vampyr získá nové obtížnosti
RPG od vytíženého studia Dontnod vyšlo začátkem června a i přes drobné chyby bylo vřele přijato. Upírský doktor Jonathan Reid obdržel v naší recenzi velmi slušné hodnocení, s investováním do hry tedy rozhodně neuděláte chybu. Hráči, kteří ještě příběh nenakousli, by možná mohli ještě nějaký ten čas počkat. Vampyr se totiž brzy dočká významného updatu.
Ten přinese především dvě nové obtížnosti, tedy více možností pro zcela nové hráče a důvod zkusit si hru ještě jednou pro stávající. Příběhový režim bude zaměřen především na vyprávění, což se promítne hlavně v jednodušších soubojích. Hru tak bude možné projít s prstem v nose, snad ani nebude potřeba vysávat nevinné NPC postavy, tedy pokud v této aktivitě nenajdou hráči zvláštní zalíbení.
Hard režim naopak obtížnost soubojů pozvedne na další úroveň. Za mrtvoly nepřátel získají hráči méně zkušenostních bodů, čímž budou donuceni hledat nové způsoby, jak se hrou prokousat. V tomto případě se již bez svačiny navíc pravděpodobně neobjedou.
Je evidentní, že vývojáři o hru stále pečují, což je pochopitelné. Vampyr se totiž velmi dobře prodává. Jen za první měsíc se podařilo prodat téměř půl milionu kopií. Update by měl dorazit v závěru léta na všechny platformy. Zkusíte si nové obtížnosti? Dejte nám vědět v diskuzi. Hru si můžete objednat na Xzone.