Novinky o Assassins Creed: Odyssey

20. srpen 2018 10:00 / Aleš Tihlařík / Novinky / Diskuze (19)

To by v tom byl čert, abychom si každý týden alespoň dvakrát nepočetli něco zajímavého o Assassin’s Creed: Odyssey. Tentokrát se nové informace týkají různých herních systémů, které budou oproti minulým dílům upraveny.

Jednou z hlavních změn je přesun uzdravovacích a některých útočných předmětů ze sekce jednorázově použitelných věcí do stromu schopností. Uzdravování a kouřové bomby teď budou k dispozici po uplynutí časového cooldownu, nebudete je tedy muset dokupovat nebo vyrábět. Hráč totiž dle tvůrců disponuje spoustou možností, kde utratit své peníze, nechtěli jej tedy nutit do excesivního nakupování ozdravných flakónků a podobných často používaných consumables.

Mapa, která bude mnohem větší než u předchozího dílu Origins, bude od začátku přístupná skoro celá. Vylepšená AI se vám sice bude snažit zabránit ve vstupu do zakázaných částí, ale schopní hráči se přes ni dovedou dostat, a to i navzdory škálování obtížnosti nepřátel, které je taktéž přítomno. Řecká mapa pak bude nejen obrovská, ale i rozmanitá, všech 28 městských států by totiž mělo mít unikátní vzhled, feeling i nepřátele – kupříkladu Sparťané se budou v boji chovat trochu jinak než Athéňané.

Změny pak postihnou i námořní souboje a plavbu na lodi obecně. Možná touto informací nepotěšíme všechny příznivce série, námořní bitvy však v Odyssey budou rychlejší, kontaktnější a intenzivnější. Hráč může očekávat i náhodná setkání se žraloky a jinými vodními živočichy, chybět ale nebudou ani unikátní lodě a jejich „tuning“. Na lodě budete moci najímat poručíky, kteří ovlivní jejich schopnosti v boji, a dočkáme se samozřejmě i oblíbených námořních popěvků, které se budou s postupem času stávat zajímavějšími.

Pokud vás informace o Assassin’s Creed: Odyssey zaujaly, hru si můžete předobjednat na Xzone. Vychází 5. října, a to na PC, PlayStation 4 a Xbox One.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20919665
Zerosekai napsal 21. 8. 2018 v 01.10

Miami Vice: ano je pravda že souboje v AC3 byli víc protkaný animacema, na druhou stranu si taky mohl vyřídit stovku vojáků a to se zbraní co si získal na začátku hry, žádná výzva, žádná nutnost taktizování nebo změna zbraní pro určitého protivníka nebo situaci, nevím já si pěknou animaci dycky užiju, ale zabít desítku bojovníků jednoho po druhým jen z pomocí counter attacku, hele bylo to poměrně nudný po tom co si tu danou animaci viděl asi po padesátý, navíc ikdyž každá zbran měla ty jiný animace, tak byly prakticky stejný v použití, protože si se nemusel starat o dosah tak na tom byla sekyrka uplně stejně jako meč, žádnej rozdíl v použití jen v těch animacích. Pro mě osobně je tenhle systém zábavnější.

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 20. 8. 2018 v 23.27

michalnezval: Díky za odpoved.

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 20. 8. 2018 v 23.10

https://www.youtube.com/watch?v=IHT2jTGEUyo

A to v tomto videu z hruba polovina skvělých killů schází... a není to tak jednoduchý,jak to vypadá,tohle jsou už jen finální killy....

Editováno: 20. 08. 2018 v 23.23

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 20. 8. 2018 v 22.53

Miami Vice: Souboje v Assassasin Creed 3 byly co se týče pohybů,animací killů,double killů fakt nejpromakanější a s každou zbraní jiné...co se týče tohoto aspektu,souboje v Origins se trojce nemůžou absolutně rovnat...

Oleg Rusov: píši zde o pocitu ze soubojů v Sons Of Rome,ne o ovládání a pod...rány byly fakt cítit a ty animace a kill komba opravdu nebyly špatný;-)V Origins se cítím,jako bych máchál dřevěným mečem do slaměných panáků:-(

Editováno: 20. 08. 2018 v 23.01

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 20. 8. 2018 v 18.51

Mitsurugi: Hele díky za snahu, ale já chtěl korektorku a Ty jsi chlap. Tebe za zadkem a vlastně ani před zadkem mít vůbec nechci.

michalnezval: Hele to, tak mě napadlo, že v AC: brotherhood šlo rolníkům brát zemědělský nástroje a pak s nima templářům dávat hustý finishery. No a v dalším díle, v Revelations už to nešlo. Jde v tom Origins zabíjet templáře motykou? Pokuď to nejde, tak to je fakt škoda. Killy skrytou čepelí jsou už okoukaný, takže já bych chtěl zase vzít do ruky krumpáč a zabořit ho vší silou někomu do lebky. Je v tom Origins opravdu tak málo pohybů při boji s mečem atd? Pamatuju, že v AC: III šlo s těma tomahawkama fakt řádit.

Nahlásit nevhodný obsah

20921836
oleg.rusov napsal 20. 8. 2018 v 16.31

Sons of Rome ma osekany a jeste spatne okopirovany system z Batmana, prolozeny QTE mackanim cudliku, tak tragicky soubojak by Assassin’s Creed fakt nepomohl. :-)
Ubisoft AC zdime az nezdrave moc, novy dil kazdy rok je proste spatne.

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 20. 8. 2018 v 16.18

Ať si třeba o SONS OF ROME říká každej co chce,ale pocit ze soubojů v této hře je famozní i když komb by mohlo být víc.Jejich provedení je opravdu syrové, uvěřitelné a je sakra cítit,když někoho seknete,rozsekate,prostě porazíte...Mít podobný souboje Assassin+více komb,pohybů,úderů s každou zbraní jiných,a Ubisoft už ukázal,že to umí,věřte,že to by byla v těchto historických obdobích naprostá pecka...

Nahlásit nevhodný obsah

20811703
Bohemund napsal 20. 8. 2018 v 16.10

Jo, každý týden něco nového a je toho víc :) Na tomhle videu ukazují volby a následky v Odyssey a nějaké nové scény, má to české titulky:

https://www.youtube.com/watch?v=W5dKcvUshuI

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 20. 8. 2018 v 16.10

Jinak dík borci za slušnou debatu,někteří už by tady po mě už štěkali a nadavali do idiotů;-):-)

Editováno: 20. 08. 2018 v 16.10

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 20. 8. 2018 v 16.05

Mitsurugi: Já vím že tam sou tyhle nedostatky od začátku.Ale máme rok 2018 a autoři si vzali čas navíc...čekal sem opravdovou změnu,jenže ta je z mého pohledu prachbídná:-( a vlecčem je pro mě assassin horší a daleko míň zajímavej než předešlé díly.Krom mnou několikrát zmíněné podoby soubojů,se z Assassins Creed vytratil samotný Assassin Creed,což je na tom celém nejhorší.....

Editováno: 20. 08. 2018 v 16.07

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 20. 8. 2018 v 16.00

Miami Vice: Dobrý,ale Assassin je moje opravdu,ale opravdu milovaná hra a současný stav si prostě nezaslouží...Tahle hra,série, je fakt moje srdcovka a chybí mě,takže já jinak psat prostě nemůžu,Assassin si zaslouží daleko víc s dnešníma možnostma vývojářů...mluvím o hratelnosti a duchu hry, Assassins Creed;-)ta úžasná assassinská atmoška z 1,2 dílu a Brotterhood,je prostě totálně v tahu...

Editováno: 20. 08. 2018 v 16.19

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 20. 8. 2018 v 15.52

Mitsurugi: Musíme to uvést na pravou míru AC II je dokonalej. Takže hejtuju od dvojky vejš. A tam měli skončit. Ostatní postrádá kontinuitu díky tomu že se v režisérském křesle vystřídalo bazilión lidí. Prostě "tenhle" už nechce dělat další AC, dáme to "tomuhle". A po deseti? dílech je to bordel. Za tu dobu MGS vydal dva díly.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 20. 8. 2018 v 15.35

Miami Vice: Třeba čeština se píše s malým :D

Jinak Míša nehejtuje Assasína, on hejtuje Origins. Sice jsou jeho nářky nad opakovanou hratelností, špatnou AI a komerčností trochu divné, jelikož jsou v sérii už od jedničky, ale musíme to uvést na pravou míru.

Editováno: 20. 08. 2018 v 15.46

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 20. 8. 2018 v 15.04

Ocelotr2.1: Vždyť já vím. Sám s tím bojuju a zapomínám Češtinu, ale sranda musí bejt. Na Tvůj účet, na můj, na každýho. Tvoje příspěvky jsou v pohodě. Důležitej je obsah a ne gramatika, ale klidně bych se nebránil tomu, aby mi za zadkem stála korektorka a opravovala moje commenty :)

michalnezval: Motorový čluny kámo...nic proti, ale zas tak moc toho Assassina nehejtuj. Zas tak špatná série to není. Všichni chceme, aby byla lepší, ale i teď ta série má svoje kvality a na čem stavět.

Nahlásit nevhodný obsah

20878831
michalnezval napsal 20. 8. 2018 v 14.28

Jo,ty motorový čluny to bude fakt zábava....Fuck....A co to???V Origins byla nějaká umělá Inteligence???????která teď bude navíc zdokonalená:-D:-D...Hmmmmm,to jsou mi novinky...... místo nalákání na dvacáté zapískání,se tento počet smrskne třeba na 15 na jednom a tom samém místě,super....A stráže na mě nebudou třeba čumět věčnost ,než je zapíchnu,pokud mě teda vůbec zaregistrují z 5metrů přímo před sebou...A ty kopy do nepřítele,kteří odletí 15 metrů jako hadrový panenky,fakt zábavná paráda,po tom přesně toužím...hrůůůůza.....Nový směr Assassina je pro mě tragédií,tahle hratelnost tu byla už milionkrát,krom krásného prostředí je to nuda,ze které jsou cítit jen prachy...Hraju už dost dlouho na to,aby mě zaujala tahle sice krásná,ale primitivní,stále se opakující hratelnost...

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 20. 8. 2018 v 14.03

Miami Vice: Jj. přiznávám s0, mám s tim problémy. Omlouvám se místním lingvistům. Sorry dám si na to pozor :) Ale spousta lidí nepíše velký písmena na začátku věty, nedělá háčky čárky, nedělá čárky v souvětích. To je v pořádku ? Nevšiml jsem si že bys jim to vyčítal.

OPRAVENO - DÍKY

Editováno: 20. 08. 2018 v 14.09

Nahlásit nevhodný obsah

20908924
Miami Vice napsal 20. 8. 2018 v 13.40

Oni se dochovaly nejaky "vodacky" songy z tyhle doby?

Ocelotr2.1: Sorry, ale nemuzu si pomoct. Vyjmenovany slova po Z - brzy, jazyk, nazÝvat, Havlovo letiste. Klidne mi to nekdy vrat :D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr NN napsal 20. 8. 2018 v 12.46

Zajímavého nebo sponzorovaného ? Jelikož se mi zdá, že tahle zpráva o větší mapě už běží podruhé. Je to další AC bla bla bude stejnej jako předchozí a ten před nim, možná lehce lepší lehce horší. Je jedno kolik principů o lodích a jinejch věcech hodí ubisoft do placu všechny se na vyšších levelech (v pozdější fází hry) ukážou jako zbytečné.

Ale rozhodně bych to nenazýval zajímavými zprávami.

Editováno: 20. 08. 2018 v 14.04

Nahlásit nevhodný obsah

20877707
Hubert Gustavů napsal 20. 8. 2018 v 10.29

Bude recenze na poslední sezónu Walking Dead?

Nahlásit nevhodný obsah