Nové záběry ze zombie co-opu World War Z
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Nové záběry ze zombie co-opu World War Z

Nové záběry ze zombie co-opu World War Z

David Plecháček

David Plecháček

24. 8. 2018 11:54 2
Reklama

Železo se má kout, dokud je ještě žhavé. V případě filmu World War Z už ale pomalu vychladlo. Ačkoliv se snímek nestal celosvětovým trhákem a následně legendou, rozhodně se nedá říct, že by vyloženě zapadl nebo že by neměl působivé a zapamatovatelné scény. Právě naopak. Lidem ze Saber Interactiv utkvěly v paměti tak moc, že pět let po filmové premiéře pomalu finišují práce na filmové adaptaci.

Oliver Hollis-Leick ze Saber Interactive to vlastně říká hned zkraje svého rozhovoru pro magazín IGN. Film World War Z je totiž typickou zombie apokalypsou, ale tamní nemrtví nejsou mrtvolní rozkládající se šneci, nýbrž agilní, rychlí a útoční nepřátelé, které po živých lační tak moc, že jsou schopní vršit se na sebe, aby se dostali i za jinak nepřístupná místa. Možná si vzpomenete na jeruzalémskou zeď a scénu, kdy se jako po pyramidě dostanou první vetřelci za hranice města.

Právě rozvášněný dav je hlavním tahákem nové hry. V ukázce je znázorněný dav čítající přibližně 500 nepřátel. Samozřejmě každého napadne srovnání s únorovým Days Gone, ale to je na vás. „Bylo jasné, že tato horda by byla pro hru ideální. A tak jsme chtěli vytvořit nástroj, prostřednictvím něhož bychom tyto scény dokázali napodobit.“ K pokoření nepřátel bude sloužit celý zbraňový arzenál, od samopalů, až po děla a jiné těžké zbraně.

„Hru jsme vytvářeli, abychom našim hráčům dopřáli uspokojení. Nedáme vám zombie, abyste je zabíjeli baseballovou pálkou, chceme, abyste měli vždy nabito a byli připraveni pálit po všem, co se hne,“ říká Hollis-Leick. Každá hratelná postava přitom bude jiná. Jednak jsou všichni rozděleni do tříd, v nichž se postupně vylepšujete a následně můžete odemykat různé schopnosti, ale jsou jiní i povahou. Každý má ve hře svůj vlastní příběh, který vývojáři odvypráví i v rámci animovaných krátkých trailerů.

Hra nabídne celkem tři epizody odehrávající v New Yorku, v Moskvě a v Jeruzalémě. „To jsou především tři různá klimata. Moskva je zmrzlá na kost, New York reprezentuje urbanistickou džungli a v Jeruzalémě zase budou celé mise v písečných oblastech. Každá z těchto epizod má tři kapitoly a ty v sobě mají celkem devět úrovní. Každá kapitola přitom představuje úplně něco jiného,“ říká designér studia. Pro více informací nebo záběrů ze hry se podívejte na přiložené video. Budete ještě o kus moudřejší, jestli je právě World War Z hrou pro vás.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama