Control nabídne pokročilou fyziku

29. srpen 2018 11:39 / Martin Nahodil / Novinky / Diskuze (4)

Ohledně nejnovějšího výtvoru studia Remedy, které má za sebou hry jako Alan Wake nebo Max Payne, jsme stále docela zmatení. Ze záběrů je nám ale jasné, že důležitou roli v hratelnosti bude mít manipulace s předměty a kompletně s celým prostředím. Vedoucí vývoje Mikael “Mixu” Kasurinen něco málo zmínil o technologii, kterou pro jejich potřeby využívají.

Moc konkrétního toho ale neprozradil. “Máme opravdu úžasný fyzikální engine, to vám můžu říct už nyní. Používáme middleware, ale nejsem si jistý, jestli konkrétní informace můžu vypustit do světa,” řekl Kasurinen. Dokonce jsme se nedozvěděli ani název této technologie.

Následně ještě dodal, že tady už byly v minulosti hry, které měly hratelnost založenou hlavně na fyzice. Jako příklady zmínil Psi-Ops a Second Sight. “Nechci říct, že jsou to špatné hry, ale ve své době byly hodně limitované. Zkrátka dávaly hráči pocit, že něco nefunguje úplně tak jak má. Přesně toho se chceme vyvarovat. Nechceme mít ve hře věci jako: ‘Tady je stůl, můžete s ním hýbat bez problému, ale s židlí nepohnete za žádných okolností.’ Cokoliv v naší hře bude vypadat, jako že s tím můžete manipulovat, opravdu to půjde. A jestli něco vypadá, že to lze zničit, můžete to udělat také.”

V Controlu bude opravdu hodně věcí, se kterými bude moci hráč nějakým způsobem manipulovat. V jednom z nedávných tweetů se dokonce ukázalo, že po nepřátelích lze házet těla jejich spojenců. Zatím ale nevíme, kdy se do tohoto záhadného světa podíváme. Vydání se odhaduje na podzimní sezónu příštího roku.

Zdroj: PlayStation Lifestyle

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20842776
JabJab21 napsal 30. 8. 2018 v 10.08

Ze by konecne nekdo udelal to cestovani casem? To mi prijde jako hodne pokrocila fyzika. Ale to asi ne, spis udelaj radsi fyziku chlupu v nose.

PS vite jak se budou jmenovat dalsi dily v serii? No prece alt a delete.

Editováno: 30. 08. 2018 v 10.11

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 30. 8. 2018 v 08.19

Kvasnica: Házet po nepřátelích různé předměty včetně zbytků jejich předchůdců, šlo už ve starém dobrém Dungeon Masteru. Ale HL2 se mi taky vybavil jako první.

Nahlásit nevhodný obsah

20922091
Trubka napsal 29. 8. 2018 v 20.38

Už zase? Kolikrát jsme tohle už slyšeli :-) ? Chtělo by to nějak "pokročilou fyziku" nadefinovat :-)
http://i.imgur.com/vwZte1W.png

Nahlásit nevhodný obsah

20862422
Kvasnica napsal 29. 8. 2018 v 17.37

"V jednom z nedávných tweetů se dokonce ukázalo, že po nepřátelích lze házet těla jejich spojenců."

Starej dobrej HL2 a "bugnutá" gravity gun.

Nahlásit nevhodný obsah