Control bude používat nový fyzikální engine

4. září 2018 12:22 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (1)

Máte pocit, že se Remedy zrovna v nápaditosti se hrou Control nepřetrhlo? Že to je ve své podstatě Quantum Break, který jsme už před lety viděli? Mikael Kasurinen by úplně nesouhlasil. Existují prvky, které jsou pro Control jedinečné, a i když o nich herní režisér nemůže hovořit, alespoň naznačil, čeho se týkají.

Control totiž bude využívat nový fyzikální engine. Není to něco, o čem by zatím studio mohlo příliš vyprávět, ale fyzika bude hrát mnohem větší roli, než kdy dřív. „Myslím, že tady je možnost využít fyziku ve prospěch samotné hratelnosti, jako se o to pokoušely některé hry dříve – skvělé hry jako Psi-Ops nebo Second Sight – ale vždy v nějaké limitované podobě,“ říká.

Jenže Kasurinen a vlastně celé Remedy by se chtělo zbavit těchto omezení. Limity, o kterých hovoří, nedělají ze jmenovaných her o nic horší tituly, ale přístup, které jejich studia brala, vždy narazil na nějaké hranice. „Neříkám, že to jsou špatné hry. Ale nechceme to mít tak, že tu bude stůl, který půjde zvednout, ale židli už nikoliv. Chceme, aby to, co vypadalo, jako že půjde zvednout, zvednout opravdu šlo, a to, co vypadá, že půjde zničit, opravdu zničit půjde.“

Je pravda, že Control opravdu vypadá jako notně vylepšené Psi-Ops z roku 2005. Hlavní hrdina hry od studia Midway Games byl taktéž nadán schopnostmi, které používal ať už pro řešení situací, ale především v rámci konfrontace s nepřáteli. I když se jednalo o lehce nadprůměrnou hru, příliš podobně zaměřených titulů v budoucnosti nevzniklo. Kasurinen tak nestřílí úplně od boku, když říká, že tu prostor pro jeho Control je…

Zdroj: DSO Gaming

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20857741
vokser napsal 4. 9. 2018 v 20.38

Mám hry od Remedy rád ale tohle mě teda vůbec neláká :(

Nahlásit nevhodný obsah