Co by bývalý kreativní ředitel opravil v AC 3?
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Co by bývalý kreativní ředitel opravil v AC 3?

Co by bývalý kreativní ředitel opravil v AC 3?

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

15. 9. 2018 07:00 12
Reklama

Spolu s dnešním oznámením o remasteru Assassin’s Creed 3 se internetem prohnala vlna přání na téma, co by se ve hře mohlo změnit či upravit. Jak by ale hru s odstupem času upravil samotný tvůrčí ředitel originálního dílu?

Alex Hutchinson, který pracoval i na Far Cry 4, Spore nebo The Sims 2, si před rokem založil vlastní firmu Typhoon Studios, v Ubisoftu tedy už nepracuje. To je také důvodem, proč do vývoje remasteru nemůže mluvit, i tak se ale o své nápady a postřehy podělil alespoň na Twitteru, kde je shrnul ve dvanácti bodech:

  • Upravit poškození, které oheň způsobuje v poslední misi, aby lidé hru nedohrávali s pocitem hořkosti. Ta část je zbytečně a bezdůvodně obtížná.
  • Vynutit splnění Temple misí v okamžiku, kdy se objeví, místo toho, aby se nakupily všechny na konci. Myslel jsem si, že bude fajn, dát hráčům tuhle možnost, ale v konečném důsledku to ničí napětí a tempo hry.
  • Vytvořit takovou cestu, která by hráče donutila k odehrání misí na usedlosti v dřívějších fázích hry – odhalují totiž šarmantní, zábavnou a lidštější stránku Connora, kterou hráč nemá šanci spatřit, pokud neplní vedlejší úkoly.
  • Dát hráčům více pod nos námořní bitvy. Znovu – mé rozhodnutí o tom, aby si je každý odehrál dle svého vlastního tempa a vůle nefunguje tak, jak by mělo. Ať si všichni zahrají cool lodní mise!
  • Nějakým způsobem zajistit, aby všichni viděli animační sekvenci, ve které hospodář zpracovává prase. Je úžasná.
  • Zvýraznit, že Assassin’s Creed 3 je hrou s nejvíce assassinskými dokončovacími údery – unikátní vražda lze provést s úplně každou zbraní ve hře, včetně těch, které najdete na ulici.
  • Nechť si všichni všimnou, že jsme obsadili Noaha Wattse jako Connora, a to mnohem dřív, než se videoherní internet začal zajímat o respektování jiných kultur. Taky máme postavy mluvící historicky správným jazykem (patrno i v titulcích) v tak velké hře po celou hodinu. Toho si zpětně hodně cením.
  • Přiznat, že jsme lidi nechali dělat neslušné obrazce ve sněhu mnohem dřív, než to bylo v módě a normálně technicky proveditelné.
  • Konečně uznávám, že si dnes, léta po vydání, uvědomuji, že změna barvy Connorova pláště z červené, jakou měli Ezio nebo Altair, na královský modrou, nemusela být předmětem sedmi dvouhodinových meetingů.
  • Souhlasím že jediná zbraň, která se v univerzu Assassin’s Creed svým cool faktorem vyrovnala skryté čepeli, byl ten tomahawk.
  • Haythamovo intro jsme měli rozbít na kousky a dávkovat jej skrze celou hru, aby se hráč dostal dříve ke Connorovi. Šok, že nakonec hrajete za někoho jiného, byl super, ale start byl příliš pomalý.
  • A ještě jedna věc! Když jsme hledali muziku pro hru, měli jsme najít kapelu A Tribe Called Red. Byli by perfektní. Promarněná příležitost…

Hutchinson pak dodává, že je zajímavé se nad hrou takto zpětně zamyslet, jelikož člověk nejen že nabere novou perspektivu, ale také nad věcmi přemýšlí bez totálního vyčerpání a spánkové deprivace.

Ačkoliv by vývojářům remasteru některé body tohoto „návodu“ moc nepomohly, fanoušci pod Hutchinsonovým profilem by si takové úpravy chválili. Patřili byste mezi ně? Nebo vás na hře „sejřilo“ něco úplně jiného? Dejte nám vědět v komentářích.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama