H1Z1 modifikuje jméno i vývojáře
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka H1Z1 modifikuje jméno i vývojáře

H1Z1 modifikuje jméno i vývojáře

Aleš Tihlařík

Aleš Tihlařík

24. 9. 2018 15:50 2
Reklama

Čert aby se v tom battle royale žánru vyznal. Sotva se člověk mezi těmi všemožnými hrami, po kterých by před třemi lety neštěkl ani pes, trochu zorientuje, už mu je ruší a přejmenovávají. Posledním takovým hříšníkem je H1Z1, který se bude již brzy jmenovat poeticky Z1 Battle Royale.

Právě H1Z1 byl jedním z titulů, který svoji identitu hledá již delší dobu. Projekt začínal jako survival H1Z1, následně se rozdělil na dvě značky – battle royale H1Z1: King of the Hill a survival H1Z1: Just Survive. Druhý jmenovaný posléze pozbyl značku H1Z1 a stal se velkým komerčním neúspěchem, který si od 26. srpna nemůžete ani koupit, poněvadž přesně za měsíc dojde k vypnutí jeho serverů.

Stále žijící King of the Hill se pak stala opět prostým H1Z1 bez podtitulu, přičemž chvíli po všech těchto čachrech se z původně dvacetieurové hry stala free-to-play záležitost. Tato změna se setkala s vlnou nevole u hráčů, momentální hodnocení z asi 200 tisíc recenzí na Steamu se pohybuje okolo 55 %, skóre za posledních 30 dní pak činí pouhých 37 %. Procentuální úspěšnost H1Z1 je pak zarážející i vzhledem k tomu, že před pěti dny hra migrovala z Early Accessu do verze 1.0 – čekali bychom tedy vyšší čísla.

Jako by tvůrci chtěli zapomenout na vše, co už si se svým titulem prožili, a právě opětovná změna jména by k tomu měla dopomoci. A změna hru čeká i na poli vývojářského týmu, kde snad již od prapůvodního vydání panuje u fanoušků nespokojenost nad technickým stavem hry, důležitá toť součást snad všech battle royale projektů.

Bude však změna jména a refresh vývojářského týmu dost na to, aby zastavil postupnou smrt battle royale hry, kterou si svého času zakoupil více než milion lidí? To ukáže jen čas. A co myslíte vy, jsou tyto kroky dostatečné pro znovunalezení hráčské základny, která se v těchto dnech pohybuje okolo tří tisíc unikátních denních hráčů? Podělte se o názor v diskuzi.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama