Sledujte komentované záběry z Control

5. říjen 2018 08:00 / Jakub Štěpánek / Novinky / Diskuze (2)

Nový projekt studia Remedy vypadá přinejmenším slibně. Sice se nápadně podobá Quantum Break, autoři však slibují novou a originální hru. Vyniknout by mohla třeba pokročilou fyzikou, jíž by měl hlídat nový engine. Jak hra vypadá v akci, se můžeme přesvědčit na vlastní oči v nových gameplay záběrech.

Záběry komentuje Vida Starcevic, komunitní manažerka z Remedy Entertainment. Opět se vracíme do mrakodrapu v New Yorku, kde se hlavní hrdinka Jesse Faden snaží přijít na to, co se děje v sídle tajné vládní organizace. Po krku se jí sápou nepřátelé, jejichž mysl je ovládána neznámou silou.

Jesse si ale poradí. Naštěstí má k dispozici nadpřirozené schopnosti zahrnující třeba létání nebo možnost manipulovat se vzdálenými předměty. Levitace pomůže hrdince dosáhnout těžko přístupných míst, zatímco telekinezi využívá k obraně i útoku. Schopnosti navíc půjde během hry vylepšovat, stejně jako zbraň. Tu bude možné transformovat do různých variací a přizpůsobit tím palebnou sílu aktuální situaci. Ve videu je možné vidět dva módy zbraně.

Hře rozhodně nechybí zajímavá atmosféra. V kombinaci s výše zmíněnými prvky by mohlo jít o zajímavý titul. Bude to ale stačit? Uvidíme, čím se autoři pochlubí v budoucnu. Hra by měla vyjít příští rok na podzim.

Zdroj: Segment Next

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
8010309
bukrr napsal 5. 10. 2018 v 14.56

Jako poslední hru, ve které se používali telekinetické schopnosti "bez omezení", si pamatuji Psi Ops a něco podobného (lepšího) bych si nechal líbit. Obzvlášť když to dělají Remedy, jejichž Quantum Break si mi dost líbil.

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 5. 10. 2018 v 09.52

Quantum Break musel být masivní průšvih, když Microsoft od Remedy nechtěl pokračování, i když by ho asi udělali docela rychle, vzhledem k tomu, jak vypadá už teď Control. Zvláštní i s přihlédnutím k tomu, jak si je Microsoft vědom nedostatku exkluzivit pro Xbox. A ještě zvláštnější je, že Microsoft v podstatě zaplatit Remedy vyrobení technologií na Quantum Break, které teď využívají pro jiného vydavatele ve hře Control. Herní byznys je plný záhad.

Nahlásit nevhodný obsah