Komentovaný gameplay z Dreams

6. říjen 2018 10:18 / Zdeněk Pudivítr / Novinky / Diskuze (3)

Od odhalení hry s názvem Dreams v roce 2013 se o novince od Media Molecule, autorů známé série Little Big Planet, mnoho pozitivního nenamluvilo. Opakované posouvání data vydání, restart vývoje a velice skromné uvolňování informací hře moc neprospěly. Nemluvě o tom, že betaverze Dreams se měla mezi hráče dostat už v roce 2016 a dosud jsme se jí nedočkali.

Jedna z mála věcí, které jsme o hře věděli, bylo zaměření na kreativitu, hratelnost a sdílení. Víceméně by se mělo jednat o propracovaný editor, pomocí kterého si budou hráči vytvářet jak jednoduché, tak komplexní úrovně, které pak nabídnou ostatním ke stažení přes integrovaný obchod.

Dreams přesto nebude pouze nástroj pro hravé, ale nabídne i krátkou příběhovou kampaň, která poslouží jako inspirace pro další tvorbu a ukázka možností editoru. Její délka by měla být pouhé 3 hodiny, přesto bude možné si jí prodloužit plněním vedlejších aktivit. Bude se skládat ze tří oddělených částí, a to sci-fi, film noire a pohádkové adventury.

Právě sci-fi část hry se prezentuje na novém videu, ve kterém jeden z vývojářů ukazuje jak hru samotnou, tak i její provedení v editoru. Jedná se o ten samý, který budou mít k dispozici i hráči, žádné další nástroje autoři pro tvorbu hry nepotřebují. Kromě umisťování a nastavování vlastností objektů za sebe půjde řetězit různé akce, měnit nasvícení, pracovat s kamerou, tvořit hudbu a mnoho dalšího.

Vydání hry je už snad definitivně stanoveno na příští rok, zatím bez bližšího upřesnění. Media Molecule potvrdili, že se ještě nezapomnělo ani na dávno slíbenou betu, která by snad mohla dorazit ještě letos.

Zdroj: WCCFTech

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20921836
oleg.rusov napsal 6. 10. 2018 v 13.20

Prezentována ta hra je momentalne hodne a kazdy novinar, ktery mel moznost si to zahrat tvrdi, ze jde o mimoradny pocin. Moznosti tvorby jsou pry fakt obrovske a navic se vyvojarum povedlo to udelat tak, ze je to i snadno uchopitelne. Podobne hry tady jiz v minulosti byli, ale absolutne nic takhle robustniho a propracovaneho, tohle bude na Metacritic nad 90, na to si klidne vsadim.

Nahlásit nevhodný obsah

20877518
Zdeněk Pudivítr napsal 6. 10. 2018 v 13.07

VenoM119: Obě tebou uvedené citace odkazují na to, že hra byla původně plánovaná na launch PS4, její vývoj byl dvakrát zrestartován, nikdo nevěděl o čem hra vlastně bude, následovala doba mlčení, neustálého posouvání data vydání o jednotlivé roky, slibování betaverze a podobně, což pověsti hry příliš nepomohlo. V tom, že autoři poslední měsíce ukazují části ze "hry" (editoru) máš pravdu, ale to je jen ta menší část dlouhé historie hry, která si evidentně prošla hodně problematickým vývojem.

Editováno: 6. 10. 2018 v 13.08

Nahlásit nevhodný obsah

20827308
VenoM119 napsal 6. 10. 2018 v 12.45

"velice skromné uvolňování informací"
děláte si pr*el, že jo? Jděte na MM YouTube kanál a uvidíte za poslední dva roky hromadu videí, mnohdy přes hodinu dlouhých o tom, jak hra vypadá, co v ní jde dělat, uvidíte postupný progres atd.

Další perlička "mnoho pozitivního nenamluvilo" - jako vážně? To nejhorší co jsem o téhle hře kdy zatím slyšel bylo cosi ve smyslu "tohle není hra, protože to je jenom editor, to mě nezajímá, to si nekoupím". Jestli tohle je to nejhorší co můžete o hrách kdy kde slyšet, tak mi sakra vysvětlete 99% flame wars na internetu za posledních 20 let!

To co hráče obecně nejvíc mrzí, ale i na druhou stranu tak nějak všeobecně uklidňuje, jsou ony odklady a fakt, že nevíme datum vydání - ovšem když si vezmete v potaz betaverze her vydávaných od velkovydavatelů tvářících se jako plné verze jen aby se zatraceně stihl nějaký termín a hráči se více podojili na DLC, tak osobně upřednostňuji, když mi studio na rovinu řekne "vydáme to, až to bude hotové". Nebo si někdo stěžuje na fakt, že přesně to samé dělá i Rockstar hmmm?

Nahlásit nevhodný obsah