DICE vysvětluje změny mechaniky time to kill

17. prosinec 2018 14:36 / Ferdys / Novinky / Diskuze (9)

Nedávno jsme vás informovali o změnách, které DICE provedlo se systémem time to kill. Jednalo se o snížení poškození jednotlivých zbraní. Souboje tak měly trvat déle a být dynamičtější, a zároveň by se díky tomu nemělo stávat, že smrt ke hráčům přišla jako blesk z čistého nebe. Tyto úpravy však byly hráčskou komunitou přijaty velmi chladně. Nyní se ke změnám vyjádřili samotní vývojáři.

Změny však byly provedeny s minimální spoluprací se samotnými hráči,  rozhodnutí bylo zbrklé, a to se fanouškům nelíbilo. Úpravy dále vedly ke znevýhodnění zbraní s menší kadencí střelby. Nedlouho poté se tak DICE rozhodlo zpřístupnit Conquest servery se starými hodnotami poškození.

Ohlasy na takové rozhodnutí byly nicméně opět smíšené. Jedna strana viděla příležitost vrátit se ke starému stylu hraní, naopak druhá tento přístup kritizuje jako další podnět k rozdělení už tak nejednotné komunity. Vývojáři odpověděli omluvou a ujistili fanoušky, že jim vždy bedlivě naslouchají. 

„Všimli jsme si, že systém time to kill je v poslední době hodně diskutované téma. Výsledek v podobě rozdělené komunity nikdy nebyl naším záměrem. Vždy jsme komunitě bedlivě naslouchali. Změny v takovém rozsahu potřebují před vydáním více komunikace. Přehodnotíme náš systém vydávání updatů, aby naše reakce mohly být rychlejší a přesnější,“ řekli vývojáři.

Studio DICE je přesvědčené, že rychlejší time to kill vede k odchodu hráčů. Zároveň si uvědomuje, že je to opak toho, co si fanoušci žádají. Jako kompromis budou k dispozici servery jak se starými, tak novými hodnotami.

Zdroj: VG247

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20792015
TomKQT napsal 18. 12. 2018 v 10.25

Syca: V takových případech člověk nikdy neví, jestli to opravdu vadí většině komunity, nebo se jedná o klasickou hlučnou minoritu. Je to přirozené - když někomu něco vyhovuje, tak to prostě používá a nikam o tom nepíše. Když někomu něco nevyhovuje, tak má jedinou možnost, jak s tím něco dělat - jít si postěžovat (na Reddit, Twitter, Youtube, Facebook...)

Nahlásit nevhodný obsah

20854147
Syca napsal 18. 12. 2018 v 00.21

rohaac: Vadi to valne vetsine komunity, staci si procitat Reddit, Twitter, Youtube.

Mimochodem, DICE dnes vecer vydali nove prohlaseni, od zitra se vraci k puvodnim hodnotam TTK. Vice zitra rano v novince.

Nahlásit nevhodný obsah

20912213
Hejda88 napsal 17. 12. 2018 v 20.38

rohaac: asi tak, je to odpad společnosti

Nahlásit nevhodný obsah

20876673
rohaac napsal 17. 12. 2018 v 19.38

FildaT: Což už dávno provozuje Petráček Tatrus a nejem kvůli tomu bych si ho do odběru nedal ani kdyby na mě mířili pistolí

Nahlásit nevhodný obsah

20876673
rohaac napsal 17. 12. 2018 v 19.37

Syca: A vadí to komunitě, nebo Westiemu ??? :) Ten chlapec asi taky začíná svůj vkus prezentovat jako neoddiskutovatelně jedinej správnej.

Editováno: 17. 12. 2018 v 19.37

Nahlásit nevhodný obsah

20897100
JosefSvejk napsal 17. 12. 2018 v 18.25

Já Westieho odebírám stejně jako JackFragse, LevelCap, TartarusCast apod. V některých věcech s nimi souhlasím a v některých ne. Ale v poslední době obzvláště Westie udělal už několikáté video o tom samém a je to už trochu otravný jak tlačí nereálně na pilu. Obzvláště o věcech o kterých se ví, že to jsou tzv. Known Issues a DICE pracuje na jejich odstranění. On to podává tak, že by to měli odstranit hned což nejde. Sám to musí vědět jelikož je s DICE ve velice blízké spolupráci a hází jim tím docela klacky pod nohy. Trochu si tím přidává na popularitě aby nevypadal jako Fanboy kterého DICE platí za hraní této hry. Podle mě trpí i syndromem veteránského vyhoření a už se hraním Battlefieldu ani nebaví. Já to zažil u několika her. To potom člověku vadí všechno možný. Navíc on jakožto profík hraje tuhle hru na trochu jiném levelu než hráč jako já a tak od toho asi očekává něco jiného.

Editováno: 17. 12. 2018 v 18.26

Nahlásit nevhodný obsah

20854147
Syca napsal 17. 12. 2018 v 17.54

FildaT: Koukni na video od Westieho, co komunite na zmene TTK vadi: https://www.youtube.com/watch?v=yBSowhFSRNA&t=0s

A jinak - odlesky tam jsou schvalne, aby si videl, ze na tebe miri recon. Zamerovac u tanku byl opraven v poslednim patchi. S temi semi-auto rifles u mediku souhlasim, ty SMG jsou v soucasnosti fakt slaboucky.

Nahlásit nevhodný obsah

20897100
JosefSvejk napsal 17. 12. 2018 v 17.49

Tak mě to ze začátku taky překvapilo, jak rychle jsem umíral podobně rychle jako v CoD a to nebylo u BF obvyklé. Ale na druhou stranu mi takhle nejde nikdy žádná nová hra než si zvyknu. Takže jsem se po čase přizpůsobil a hrál opatrněji. Pak to změnili a přišlo mi to, že tam je trochu delší doba než někoho ustřílíte, ale to trvalo asi jenom 1-2 dny. Teď mi to přijde úplně stejné jako předtím. Tak buď to změnili zpátky a nic opět neřekli nebo jsem si zvykl moc rychle a už mi to nepřijde. Každopádně nechápu proč z toho někteří lidi dělají takovou histerii. DICE si do toho nechá moc kecat a pak jsou z toho tak zblblý aby se zavděčili všem, že nevědí co mají dělat. Prostě mi přijde, že je kolem toho zbytečná hysterie. Řekl bych že v té hře jsou některé otravnější věci co by se mohli upravit než nějaký TTK. Třeba ty pitomý odlesky od optik, zaměřovač u tanků z venkovního pohledu, problém při přeskakování překážek, grafický glitch na některých mapách kdy je to moc světlé a není nic vidět, přidání poloautoticé pušky Medikům, odebrání optik u jiných class než je recon apod.Jinak mi ta hra přijde v pohodě, zábavná a to mi stačí. Mohla by být i lepší v některých věcech, ale třeba to trochu upraví.

Editováno: 17. 12. 2018 v 17.51

Nahlásit nevhodný obsah

20845348
Lahva napsal 17. 12. 2018 v 16.53

Prakticky nehratelné. Z hráčů se staly houby na kulky. Místo aby šli opačným směrem s tím rozdílem, že zvětšit bullet drop a rychlost střely. Zohlednit i vzdálenost cíle a klesající rychlost. Ale ty by asi bylo moc realistický a raději zase Dice v oprátce EA budou dělat pokusy..

Nahlásit nevhodný obsah