Toto jsou hardwarové nároky Anthemu

8. leden 2019 11:43 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (15)

Raytracing, antialiasing vycházející z deep learningu (DLSS), to jsou všechno argumenty, proč by měl být Anthem krásná, ale zřejmě i velice hardwarově náročná hra. Jak moc? To jsme dosud mohli odhadovat jen podle specifikací, které byly potřebné na prosincovou uzavřenou alfu. Finální doporučené požadavky se ale nepřekvapivě příliš neliší.

EA zveřejnila jen klasické minimální a doporučené sestavy, jakých výsledků s těmito komponenty ale budete dosahovat, není zřejmé. Pokud si chcete být ale jistí, že vše poběží na vašich strojích jako hodinky, můžete využít dvou demoverzí, předplatitelé se na Originu mohou zapojit mezi 25. a 27. lednem, ti ostatní od 1. do 3. února.

Minimální požadavky:

Operační systém: 64-bit Windows 10
Procesor: Intel Core i5 3570 nebo AMD FX-6350
RAM:8 GB
Grafická karta: NVIDIA GTX 760, AMD Radeon 7970 / R9280X DirectX 11 kompatibilní
VRAM: 2 GB
HDD: minimálně 50 GB volného místa

Doporučené požadavky:

Operační systém: 64-bit Windows 10
Procesor: Intel Core i7-4790 3.6GHz nebo AMD Ryzen 3 1300X 3.5 GHz
RAM:16 GB
Grafická karta: Nvidia GTX 1060/ RTX 2060, AMD RX 480 DirectX 11 kompatibilní
VRAM: 4 GB
HDD: minimálně 50 GB volného místa

Zdroj: PC Gamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20875587
Drew7878 napsal 8. 1. 2019 v 22.59

butka1998: S Destiny naprostý souhlas, bohužel. Poslední desítky hodin jsem vlastně jen hrál PvP, nic víc, možná víc příběhu by neuškodilo. Anthem zatím v hledáčku nemám, respektive počkám, jaký obsah to na startu bude mít, to je pro mě dost rozhodující. Gameplay jako takový mi asi vyhovovat bude, koneckonců to budu moct posoudit už na přelomu ledna a února.

Nahlásit nevhodný obsah

20922607
butka1998 napsal 8. 1. 2019 v 22.20

Zerosekai: JabJab21: Drew7878: No tak s tim season passem a DLC vás tu všechny zklamu asi, protože se zapřísáhli, že budou vydávat všechen dodatečný content for free a to včetně nové mapy, na které údajně už pracují. Něco podobného jsme viděli třeba u The Division a jejích pravidelných updatů for free, ale samozřejmě tu byli i DLC a season pass (ty ovšem zahrnovaly pouze nové online PVP módy).

A pro zajímavost mám Destiny 2 s komplet seasonpassem (i na budoucí rozšíření až do pneumbry). A můžu říct, že Warframe mě baví mnohem více už jen kvůli množství zbraní, framů (schopností) a hlavně kvůli dobrému melee, které má teď dostat novou podobu (melee 3.0). A mohu říct, že není pravda co tu JabJab21 o tom svém fenoménu o grindovacích hrách tvrdí, tedy alespoň ne pro mě. Hrál jsem jich a hraju hodně a teď některý vyjmenuju jak jsem je hrál postupně. Warframe, Destiny 2, Path of Exile, Diablo 3. A z nich nejvíce mě baví Warframe a Path of Exile, Diablo není špatný ale Destiny 2 nic moc.

A důvod? Destiny 2 má extrémně náhodné rolly na zbraních, Mapy jsou malé a dost omezené (jak základní hra tak DLC upřímně asi největší mi přišla mapa Dreaming City a ta mě i bavila včetně zajímavý mechaniky střídaní korupce po tejdnu), ale questy mají na nic odměny ať už daily nebo weekly a to z toho důvodu, že vám sice dají powerfull gear abyste dohnali váš light level, ale ten se s každým updatem nebo rozšířením zvětšuje a je to nekonečnej závod a to mi opravdu lezlo na nervy. Protože na raidy atd samozřejmě brali lidi jen s nejvyšším light levelem a vzhledem k malé komunitě byla bez řádného light levelu extrémně malá šance se tam dostat a získat unikátní zbraně a vybavení. Na vrch v Destiny 2 není žádná univerzální měna pro obchodníky na planetách a ti mají pouze asi 8 itemů, které nejsou nijak speciální nebo silné, takže vás nijak neláká je získat. Co se týče exotik tak škoda mluvit leda každej pátek u obchodníka a aby jste měli měnu na to si je koupit tak rozebrat druhou nejvyšší raritu zbraní a to po desítkách. To už není grind ale vydírání... PvP sice ucházející, a kupodivu kromě Iron Banner ignorující light level ale i tak. A navrch cena (tedy než dali základní hru a první 2 rozšíření zdarma čímž naštvali hromadu lidí co za to dali okolo 80€ taky výbornej tah podobnou kravinu udělal předtím Evolve a jak dopadl...) Zkrátka a prostě těch chyb má Destiny 2 nespočet. Mise a příběh jsou poměrně zábavné, ale krátké a pak už není nic moc co dělat než zaslepeně honit light level s každým updatem než vůbec budu moct začít infusovat zbraně a armor (taky žádná levná sranda na materiály a čas) aby nebyli moc slabý. Zkrátka za mě po příběhu nic extra hra.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 8. 1. 2019 v 20.25

Zerosekai: S těmi DLC je to pravda, tam je to dle mého hlavně díky Activisionu ... Na druhou stranu se teď už dá sehnat Destiny 2 se vším všudy v podstatě zadarmo, viděl jsem kompletní edici ve slevě snad za 600. Představ si člověka ( jako já), co dal 2 500 za hru a první 2 rozšíření a teď by si měl ještě kupovat za další 1000 ( nebo kolik za to na začátku chtěli) Forsaken. Nejde o to, že bych si to nemohl dovolit, spíš mi jde o princip. Já chápu, že po čase to bude vždy levnější a člověk si holt za hraní v den vydání připlatí, ale ten rozdíl mi připadá až moc velký, obzvlášť, když to samé se dělo u prvního dílu. Je to slušný middle finger všem fanouškům série, jen aby prodali pár kusů navíc. Dělat to pořádně od začátku, nemuseli se o prachy vůbec bát ...

Editováno: 8. 01. 2019 v 20.26

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 8. 1. 2019 v 20.23

Zerosekai: No ja sem prisel na takovej zajmavej fenomen. ze kdyz te chytne jedna grindovaci hra a dlouho v ni grindujes, tak uz te zadny jiny grindovaci hry tak moc nechytnou jako tahle. Mozna proto ti pride Destiny 2 nudnejsi nez WF. Kdybys zacal s Destiny 2 a pak presel na WF, treba bys to videl obracene, osobne sem videl hodne lidi si v chatu stezovat ze je to furt samej grind.

Editováno: 8. 01. 2019 v 20.24

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 8. 1. 2019 v 19.47

Drew7878: jo jen tu základní verzi a nedostal sem se ani moc daleko na to abych vubec uvažoval o rozšířeních, jako gunplay jo dobrej, ale bylo to furt dokola to samí, vybavení nic moc, vzhled ani na pocit odlišnosti nějaké, prostě destiny mi nesedlo ani trochu, navíc sem slyšel o dost špatnejch taktikách a plánech na zavedení tvrdších mikrotransakcí takže na to se hráči můžou jen těšit asi a pokud sem dobře rozuměl tak abych si mohl zahrát třeba třetí rozšíření, o kterým sem taky slyšel že je dobrý, musím nejdřív vlastnit první dvě, což je podle mě extrémní zhovadilost pokud je to pravda.

Co se týče toho něčeho extra, tak obvykle je to něco co tedy jinde nenajdu nebo to udělali mnohem líp, pokud se Anthem povede vytvořit systém plnej zajímavejch a unikátních zbraní a těch obleků, kterej předčí warframe dal bych tomu šanci, pokud se víc zaměří na příběh na takovou míru že to bude opravdu stát za to zahrát si to kvůli němu, dal bych tomu šanci, ale osobně nevidím důvod pořizovat si hru nebo pokračovat v jejím hraní, jestliže můžu hrát jinou a lepší. Sám sem student takže toho času už taky mám jen mín a mín a zatímco před pár rokama sem byl schopnej dohrát většinu velkejch her co za rok vyšli, v roce 2018 bych je spočítal na prstech jedný ruky. Ale musím prostě uznat že já s tím mým postojem ke grindu asi fakt nejsem cílová skupina Anthem, ikdyž fakt že warframe mě tak chytl napovídá že když se to udělá dobře tak to může zabodovat i u mě.

Nahlásit nevhodný obsah

20875587
Drew7878 napsal 8. 1. 2019 v 19.27

Zerosekai: U Destiny si hrál jenom základní verzi bez rozšíření? Ta hra vyšla 6. září a já v ní nechal do konce měsíce 90 hodin, což je u mě něco, co se nikdy nestalo a asi už ani nikdy nestane. Nemám na to tolik prostoru, respektive svůj volný čas věnuju i jiným věcem. Jenže pak už to bylo za další 3 měsíce do konce roku jen 40 hodin a došel jsem ke stropu hry, neměl jsem prostě co dělat.

To je největší kámen úrazu Destiny, další 2 menší rozšíření jsem pustil na pár hodin, nic převratnýho. S příchodem Forsaken se to prý změnilo, mě to už ale nepřesvědčilo investovat další peníze, protože tohle mělo být od začátku. Situace s prvním dílem se bohužel opakovala.

A co by tě mělo u toho držet? Na to sám nedokážu dostatečně odpovědět, ta hra má pro mě obrovské kouzlo a zamiloval jsem si ji od první chvíle. Dá se říct, že to stále trvá, byť už to asi nikdy nezapnu. Zrovna tady bych řekl, že na tom pocitu záleží hodně, pokud tě to hned nechytlo, nemá cenu to kupovat.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 8. 1. 2019 v 19.02

butka1998: no tak von warframe a destiny 2 jsou si celkem podobný že jo. Možná ale máš pravdu, možná se to fakt víc blíží tomu warframu, ale zase, warframe je free to play hra, která za prvý našla způsob jak si extrémně vážit tvýho pokroku, to je něco co mě třeba hrozně štve u grind her a grind mmo her, proto sem se nikdy nedostal pořádně do žádnýho end gamu žádný mmo hry, protože ty strávíš desítky hodin abys měl to nej vybavení a pak příjde rozšíření a tvoje výbava je k ničemu, naproti tomu warframe, každá zbran má potenciál být end game zbran, stejně tak každej frame a všechno se ti započítává do tvýho MR pokroku což je prostě briliantní nikdy sem se necejtil že něco dělám zbytečně a za druhý Anthem bude AAA hra za 60éček plus už maj sto pro vykoumanej season pass a to ještě nevíme jak moc mikrotransakcí a v jaké podobě tam budou, protože nevěřím že zrovna EA by se obešlo bez nich a tak se dostanu k tomu samýmu závěru jako u Destiny, co je tam to navíc, co je tam to co mě u té hry udrží, co mi z ní udělá titul kterej stojí za to koupit, když mám hned po ruce velmi podobnou free to play verzi která mě hrozně baví a ve které pokud se rozhodnu tak nemusím utratit ani halíř. A stejně jako sem ten důvod nenašel u destiny 2, proto sem se k ní dostal až když byla nedávno zdarma, tak ten důvod nevidím ani u Anthem, tam je to teda ještě horší v tom že bych si ho musel pořizovat na ps4 a já si neplatím ps+ takže to je další palec dolů, ale pouze subjektivní.

Nahlásit nevhodný obsah

20922607
butka1998 napsal 8. 1. 2019 v 17.40

Zerosekai: No nevim hrál jsem jak Destiny 2 tak Warframe (nehrál sem Mass Effect) a z vlastní zkušenosti mohu říct, že to je mnohem víc přirovnatelné k Warframu jak systémy tak konceptem, i když je znatelná nějaká ta inspirace z obou her tomu odporovat nemohu.

A minimální nároku mě celkem překvapily upřímně jsem to čekal daleko horší akorát budu holt muset přeinstalovat mé Windows 7 proffesional na 10 jak to vypadá, ale co stejně jsem měl letos přeinstalovat Windows tak je to asi jedno.

Editováno: 8. 01. 2019 v 17.42

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 8. 1. 2019 v 17.00

kucera.mir: musím souhlasit. W10 je po zkušenostech naprosto ok systém a nevracel bych se zpátky na staré W.

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 8. 1. 2019 v 14.34

Ocelotr2.1: mě teda anthem taky dost připomíná prostě jen third person destiny, je to allways online coop akce kde vyrážíš na určitý mise z nějaké základny pohyblivé, jde o to jak moc velkej grind to bude, jak moc se zaměří na příběh a postavy a no když už se bavíme o EA tak jak moc mikrotransakcí tam nacpou.

Nahlásit nevhodný obsah

20813737
kucera.mir napsal 8. 1. 2019 v 14.01

Ocelotr2.1: Kup si je, nic tim nezkazis, tenhle rok sem mel s nima zkusenost jak na starem PC (uz hodne slabem) tak ted na novem, uz vykonem a u obou uz bych za nic jineho nemenil, chodi skvele, problem s nima zadny neni ....A daji se sehnat i za par korun. Pokud je odmitas uz jen z principu jako nekteri, tak to mi hlava nebere. Pokud ne, jak pisu, zmen to :)

Nahlásit nevhodný obsah

20919665
Zerosekai napsal 8. 1. 2019 v 13.28

upřímně minimální nároky překvapily, čekal sem víc na to jak to vypadá a jo vypadá to pěkně, ale musím se přidat k tomu že moje pc na to nemá a bohužel si nemyslím že ta hra bude tak dobrá že bych kvůli tomu pořizoval ps+

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 8. 1. 2019 v 13.25

WIN10 ? Pápá.

P.S. Jak dobrá ta hra je ? Neni to jen grafický pozlátko jako u tý hry s římanama od Cryteku ? Nebo jako RE-CORE ? Vypadá jak DESTINY. A o DESTINY si nemyslim nic dobrýho.

Editováno: 8. 01. 2019 v 13.28

Nahlásit nevhodný obsah

20842776
JabJab21 napsal 8. 1. 2019 v 13.01

Minimalni naroky vcelku fajn na dnesni dobu, bohuzel nemam dnesni PC takze to bude zase vo hubu, jako vzdy.

Editováno: 8. 01. 2019 v 13.01

Nahlásit nevhodný obsah

20922717
Endys22 napsal 8. 1. 2019 v 12.47

Menší nároky, než jsem očekával. Ale stejně se bojím, že na minimum to nepojde zrovna nejlépe. Nároky se mi zdají malé, na tak velkou hru s takovým vizuálním a snad plným světem.

Nahlásit nevhodný obsah