FromSoftware se rozpovídal o Sekiru
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka FromSoftware se rozpovídal o Sekiru

FromSoftware se rozpovídal o Sekiru

Filip Švácha

Filip Švácha

9. 1. 2019 11:07
Reklama

Hry od FromSoftware se proslavily především tím, že hráčům nedarují nic jen tak. Smrt skutečně čeká na každém rohu, a tak si musíme dávat pozor, kam přesně nás naše kroky zavedou. Není ale třeba dodávat, že nemalé množství hráčů právě tato vysoká obtížnost velmi láká. Jejich nejnovější počin Sekiro: Shadows Die Twice ale od tohoto konceptu částečně odbočuje. Nebudeme například sbírat žádné duše, ale nemusíte se obávat, obtížnost prý zůstane stejná.

Pro magazín Game Informer se marketingový manažer Yasuhiro Kitao podělil o pár novinek o tomto projektu. Předně tedy Sekiro: Shadows Die Twice nebude mít, na rozdíl od Souls her, žádný multiplayer. Jde ale o rozhodnutí týkající se konkrétně Sekira, takže nevylučuje přítomnost tohoto režimu v nějakých dalších hrách od FromSoftware. „Samozřejmě, že tyto online prvky milujeme.“ řekl k tomu Kitao. Ovšem dále k tomu dodává: „ Jako všechno ostatní, milujeme také vytvářet své vlastní postavy. Určitě bychom byli rádi, kdyby se hráči těšili na to, že se k tomuto prvku vrátíme, ale Sekiro je své.“

Pochopitelně nemožnost připojovat se do cizí hry vývojářům usnadnila práci. Tentokrát už nemusí řešit, jak spolu budou hráči spolupracovat. „Umožňuje nám to zdokonalit hráčův zážitek, vytěžit maximum kvůli menšímu počtu překážek a nechat si naši představivost dělat, co se zamane.“ doplňuje Yasuhiro Kitao.

Pokud jste patřili mezi ty, kterým chyběla možnost si hru pozastavit, máme pro vás skvělou zprávu. V Sekiru: Shadows Die Twice bude nově tato funkce dostupná. Titul by měl být k dispozici 22. března tohoto roku na PC, Xbox One a PlayStation 4 a můžete si ho předobjednat na Xzone.cz.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama