Nezávislé Atomic Heart bude mít raytracing
Atomic Heart je jednou z nejkouzelnějších nadcházejících nezávislých her, především kvůli množství videí, nápadité stylizaci, Rusku zamrzlém v alternativním Sovětském svazu, ale taktéž kvůli tomu, jak hra vypadá po technické stránce. Ruští vývojáři totiž i s omezenými finančními prostředky cílí vysoko a chtějí se rovnat s těmi nejlepšími.
Pokud jste majiteli těch nejnovějších karet od společnosti NVIDIA, zřejmě vás potěší, že i hry podobného ražení využijí real-time raytracing, v posledních dnech tak probíranou technologie nasvícení scény, stejně jako nejnovější DLSS antialiasing, který využívá strojového učení. Výkonný ředitel studia Rober Bagratuni říká, že Mundfish využívá všech možností, které i v tak omezené míře má.
Na jedné straně jsou vývojáři v těsném kontaktu s Epicem, s nímž probírají veškeré možnosti, které nabízí Unreal Engine 4, na straně druhé jsou v neustálém kontaktu právě se společností NVIDIA, která se snaží být nápomocná s grafikou a celkovou optimalizací. „To jsou právě důvody, proč si můžeme dovolit vytvářet hru na nejvyšší grafické úrovni,“ říká Bagratuni.
Navíc ani s prostředky to nemusí být tak zlé. Studio už dostalo několik nabídek od vydavatelů, a je teď čistě na něm, jestli se do nějakého partnerství požene, nebo ne. Vedení se zatím nerozhodlo, pokud by ale k nějakému propojení došlo, naprosto klíčová by pro Mundfish byla kreativní svoboda. „Nejsme proti tomu, jen si musíme být jistí, že z toho budeme těžit jak my, tak samotní hráči,“ říká výkonný ředitel.
Kromě toho se můžeme těšit i na multiplayer – ačkoliv bude hra především narativní, výpravná, nachází se v ní oblasti, v nichž se můžeme zúčastnit PvP soubojů. Kdy hra vyjde, se dozvíme v druhém kvartálu letošního roku. Až se tak stane, vyjdou pravděpodobně všechny verze najednou – jak pro PC, tak pro Xbox One a PlayStation 4.