Anthem nabídne silnou příběhovou kampaň
Anthem zaklepe na dveře za necelý měsíc, hratelné demo však už na disky pravděpodobně dorazilo. První ochutnávka jistě přinese cenné informace. Zajímavé detaily sdílejí i samotní vývojáři. Co o hře prozrazují?
Cameron Dayton se k týmu přidal teprve před měsícem. Dohlíží na příběhovou část hry. A právě k ní se rozhodl utrousit pár slov. BioWare vnímá jako mistry ve vyprávění, jejich rukopis je na hře dle jeho slov skutečně znát. Anthem podle něj udává nový směr. Postavy a samotný děj patří mezi ty nejzajímavější, s nimiž se Dayton kdy setkal. Hra se nesnaží vyprávět o železných létajících oblecích, ani o mimozemských světech. Příběh je především o lidskosti.
Také Casey Hudson se ve svém příspěvku podělil o zajímavé detaily. Anthem se podle všeho zrodil již v roce 2012. Tehdy nesl kódové označení DYLAN. Autoři chtěli vytvořit nový fiktivní svět s kvalitním příběhem od BioWare. Zároveň chtěli hráčům nabídnout možnost prožít dobrodružství se svými přáteli. Hudson nepokrytě mluví o skutečnosti, že lidé jsou mnohdy skeptičtí, pokud se mluví o příběhu v online hrách. Dodává, že se ničemu nediví. I v těch nejlepších online titulech je podle něj velmi jednoduché ztratit zájem o další hraní, když zrovna kamarádi nejsou připojeni.
Anthem by v tomto ohledu měl být jiný. Na jedné straně nabídne zábavné multiplayerové mise, které si hráči užijí s přáteli. Na straně druhé plnohodnotný singleplayerový zážitek ve světě, v němž se vše neustále mění. Zdůrazňuje také, že první měsíc je pouze začátek dlouhé cesty, na níž je hráč zcela zásadním elementem. Hudson v tomto ohledu slibuje, že zpětná vazba od komunity se podepíše na tom, co do hry v budoucnu přibude a co se změní.
Anthem vychází 22. února na PlayStation 4, Xbox One a PC. Hru si můžete předobjednat na Xzone.cz.