Jaké nebezpečí čeká ve světě Days Gone

6. únor 2019 12:10 / David Plecháček / Novinky / Diskuze (5)

Leon Kennedy nebo Claire Redfieldová nejsou jediní, kteří musí mít letos pevnou ruku a cit pro střelbu mezi oči stvůr, které je chtějí sežrat zaživa. I Deacon St. John se musí připravit na to, že čas od času nepůjde pro několik ran daleko. Jen v jeho případě bude dav krvelačných mrtvoláků poněkud početnější, i u něj ale platí, že s nimi bude bojovat o holé přežití.

Days Gone vychází sice až za dva měsíce, tedy dva měsíce později, než bylo původně v plánu, ale studio Bend se už teď snaží vyvolat v hráčích zájem. Nové video se soustředí na hordy nemrtvých. „Hibernují, chodí pít, migrují a především jedí,“ říká video. Většinou se pokouší sežrat nás, abychom věci uvedli na pravou míru.

Nemrtvých je několik druhů. Swarmeři, jak jejich název napovídá, nejsou samotáři. Po světě se pohybují ve skupinkách, relativně často jsou ale také součástí hord. Zombie „newts“ se do vás pustí jen tehdy, když je Deacon oslabený, případně když jim narušíte jejich území. Nepříjemní jsou i screameři, kteří vydávají hlasité zvuky, čímž přilákají pozornost i celého stáda nemrtvých, které může být poblíž. No a pokud se dostanete do rukou breakera, jste podle Deacona nahraní.

„Klíčem k přežití jsou zbraně a všechny dovednosti,“ říká video. Od multifunkční kuše, přes zbraně padlých nepřátel nebo lepší výbavu zakoupenou v táborech přeživších, až po baseballovou pálku a jiné zbraně na blízko, vše má v tomto divokém světě své místo. „Jejich výroba a opravování je tak naprosto esenciální.“

Rada na závěr? Do menších skupin se můžete pustit bez okolků, u těch větších stoprocentně platí „Žij dnes, bojuj zítra“. Přežijete i vy? Days Gone vychází na PlayStationu 4 26. dubna.

Zdroj: AllGamesDelta

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
8010309
bukrr napsal 6. 2. 2019 v 23.02

Doufám, že to pro Sony bude další trefa do černýho, vypadá to slušně. Sice by to mohla být "další zombie hra", ale Spider-man od Insomniaců taky nebyl jen další Spidey.

Nahlásit nevhodný obsah

20875595
David Plecháček napsal 6. 2. 2019 v 16.01

Masarkavtrenyrkach: Ale fuj. Opraveno, dík.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 6. 2. 2019 v 15.07

Kvituju ty ruce nahoře v příspěvku u člověka nabíjejícího zbraň.
Mistrná práce, ruce se modelujou špatně a je tam desetisíc a jedna věc, co se dá zjurvit.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 6. 2. 2019 v 14.51

Masarkavtrenyrkach: Ty vozo, viděl jsem jen náhled v novinkách znějící - Škarohlíd by mohl říct, že největším nepřítelem v Days Gone bude .......

Pro sebe si dodávám: ....nestabilní framerate.... a současně klikám na Masařkovův (podle vzoru Masaryk) příspěvek, a co byste řekli.

MĚL HO TAM, ......ten nestabilní framerate.

Škorohlídi United ! :DDD

Editováno: 6. 02. 2019 v 14.52

Nahlásit nevhodný obsah

20878742
Masarkavtrenyrkach napsal 6. 2. 2019 v 14.45

Škarohlíd by mohl říct, že největším nebezpečím v Days Gone bude nestabilní framerate. Jsem zvědavý, jak se lidi z Bend studia (nikoliv Band, jak uvádí článek) poprali s nástrahami Unreal 4.
Hra též nevychází "dva měsíce později, než bylo původně v plánu", ale spíše o pár let později.

Nahlásit nevhodný obsah